Blog o marketingu i SEO
Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla
naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości
rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy
Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.
Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów
wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki
sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze.
Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić
efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.
Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.
2017-07-25
Pozycjonowanie
Poszukujesz słów kluczowych do pozycjonowania w Polsce lub międzynarodowego SEO? Wyszukiwanie najlepszych fraz to klucz otwierający bramy konwersji. W dzisiejszym artykule przedstawię przewodnik po narzędziu KeywordTool.io do wyszukiwania słów kluczowych. Zbuduj strategię pozycjonowania strony, która uwzględnia słowa kluczowe z długiego ogona (long tail). Wystarczy jedno kliknięcie myszy, aby całkowicie za darmo pobrać z narzędzia setki przydatnych zwrotów i tysiące wyrażeń do pozycjonowania szerokiego. Zobacz, jak zrobić błyskawiczny Keyword Research, który dostarczy wiele słów kluczowych do analizy SEO i pomysłów na optymalizację strony.
czytaj dalej
2017-07-22
Pozycjonowanie
W dzisiejszym poradniku chciałbym zaprezentować najważniejsze narzędzie Google do wyszukiwania konwertujących słów kluczowych, które mają przełożenie na efektywne pozycjonowanie stron www i skuteczne przeprowadzenie płatnych kampanii reklamowych AdWords. Musisz jednak wiedzieć, że dobór fraz kluczowych do pozycjonowania strony decyduje o sukcesie bądź porażce obranej strategii SEO. Podobnie jest z wyborem słów kluczowych do kampanii AdWords. Dobre słowa gwarantują sukces, złe frazy kluczowe przyczyniają się do przepalania budżetu i porażki kampanii reklamowej. Narzędzie, które zostanie dzisiaj szczegółowo przedstawione to Google Keyword Planner. Potencjał Planera Słów Kluczowych jest wykorzystywany przez inne, darmowe oraz płatne narzędzia SEO. Jeżeli jesteś posiadaczem firmowej strony lub właścicielem sklepu internetowego, to koniecznie poznaj możliwości profesjonalnej „maszyny Google” do wyszukiwania słów kluczowych.
czytaj dalej
2017-07-18
Pozycjonowanie
Profesjonalna i rzetelna optymalizacja strony umożliwia skuteczne pozycjonowanie. Jednym z elementów checklisty optymalizacyjnej jest sprawdzenie, czy podstrony serwisu zostały uruchomione pod przyjaznymi adresami URL dla ludzi oraz robotów sieciowych. Z mojego doświadczenia i współpracy z klientami wynika, że nadal istnieje wiele stron internetowych, których struktura zawiera nieprzyjazne linki. Artykuł dedykuję dla właścicieli stron, początkujących webmasterów i programistów, aby w trakcie tworzenia nowych serwisów pamiętali o uruchomieniu przyjaznych linków. Algorytm wyszukiwarki Google dynamicznie się zmienia, dlatego adresy URL rozpatruję zupełnie inaczej, znacznie szerzej niż dotychczas.
czytaj dalej
2017-07-17
Marketing internetowy
Sprawność to bardzo ważna cecha nowoczesnego marketingu internetowego. Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej może się mocno wydłużać w czasie. Procesy instalacji kodów śledzenia konwersji, tagów remarketingowych i innych kodów śledzących mogą również okazać się czasochłonne. Wdrożenie na stronę wszelkich kodów niezbędnych do uruchomienia kampanii dotychczas musiało się odbywać za pośrednictwem webmastera lub programisty. I tutaj pojawia się problem tzw. wąskiego gardła. Wystarczy, że webmaster poszedł na urlop i cała kampania marketingowa musiała poczekać kilka, kilkanaście dni. Do tego dochodzą nieprzewidziane sytuacje losowe webmastera i długo wyczekiwana kampania musiała poczekać na powrót specjalisty, który wdrożyłby niezbędne kody marketingowe na stronę. Rozwiązaniem problemu stał się Google Tag Manager, którego obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Z poziomu Managera Tagów Google można samodzielnie uruchomić inne narzędzia marketingowe oraz wszelkie kody niezbędne do aktywacji kampanii. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czas oraz sprawnie przeprowadzić kampanie marketingowe z wykluczeniem działu IT, to zapraszam do lektury i obejrzenia tutoriali.
czytaj dalej
2017-07-11
Pozycjonowanie
Z zasobów Internetu korzysta coraz większa ilość użytkowników. Częściej słyszymy o zmasowanych atakach hakerskich, czy wykradzeniu poufnych danych klientów. W wyniku ataków hakerskich wzrasta u ludzi świadomość zagrożeń i potencjalnych niebezpieczeństw obecnych na stronach internetowych. Poczucie bezpieczeństwa na stronie daje użytkownikom komfort przeglądania witryny, efektem czego jest zwiększona konwersja i większe profity dla właściciela serwisu. Do konwersji zazwyczaj dochodzi po wielu interakcjach na stronie. Zanim dokonujemy zakupów w sklepie internetowym przeglądamy kategorie, podkategorie, strony produktowe, regulaminy, cenniki, opinie o firmie lub produkcie. Możliwość zagłębienia użytkownika w serwisie wspomaga certyfikat SSL, który umożliwia przeglądanie strony pod bezpiecznym protokołem https. Wielu przedsiębiorców i właścicieli sklepów internetowych wdrożyło już SSL, sygnalizując klientom bezpieczeństwo, poufność oraz integralność transmisji danych na stronie. Dzisiejszy artykuł dedykuję głównie dla właścicieli stron i sklepów, którzy tego protokołu jeszcze nie wdrożyli.
czytaj dalej