Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2017-05-19 Pozycjonowanie 1 Opinie
pozycjonowanie stron na joomla

Skuteczne pozycjonowanie stron na Joomla – Wideo poradnik dla początkujących

Tworząc wprowadzenie do poradnika chciałbym zaznaczyć, że strona świeżo po instalacji Joomli nie jest dobrze zoptymalizowana dla wyszukiwarek i robotów sieciowych. Co więcej… Istnieje wiele domyślnych ustawień, które blokują botom dostęp do indeksacji ważnych elementów strony www. W tym właśnie celu nagrałem filmy dla początkujących, aby już od początku istnienia witryny skutecznie walczyć o wysokie pozycje słów kluczowych i pozyskiwać konwertujący ruch. Zapraszam do lektury!

czytaj dalej

2017-05-11 Marketing internetowy 0 Opinie
wyszukiwanie w witrynie - google analytics

Jak uruchomić analitykę wyszukiwań w witrynie i pozyskać nowych klientów ze strony internetowej?

Dlaczego warto uruchomić wyszukiwarkę na firmowej stronie internetowej? Internauci poszukujący informacji otrzymują szybki dostęp do zasobów strony, ofert, czy produktów. Wydawać by się mogło, że jest to najważniejsza funkcjonalność tego narzędzia. Uważam, że jeszcze większy potencjał narzędzia jest ukryty w analityce słów kluczowych. Dzisiaj pokażę Ci, jak wykorzystać wyszukiwarkę dostępną na stronie internetowej do budowania strategii marketingowych w celu pozyskania klienta.

czytaj dalej

2017-05-05 Pozycjonowanie 12 Opinie
linki .gov.pl

Jak zdobyć 3 mocne linki SEO z domen rządowych GOV.PL?

W budowaniu strategii link building warto pamiętać o pozyskaniu 3 mocnych linków pochodzących z domen rządowych. Domeny z rozszerzeniem .gov.pl są przeznaczone dla przedsiębiorców, zatem nie każdy może zdobyć link z serwisu rządowego. Właściciel strony firmowej może pozyskać dobre i wartościowe odnośniki, zwiększyć Trust Rank oraz inne parametry SEO. W efekcie pozycjonowanie stron firmowych otwiera nowe możliwości SEO i budowanie autorytetu domeny w oczach Google.

czytaj dalej

2017-04-25 Pozycjonowanie 0 Opinie
long tail

Long tail – skuteczne pozycjonowanie strony przez długi ogon

W czasach wzrastającej konkurencji i dynamicznych zmian w algorytmie wyszukiwarki Google rosną koszty pozycjonowania stron www. Skuteczne pozycjonowanie słów kluczowych, szczególnie tych ogólnych, jednowyrazowych wymaga dużych środków finansowych i długiego oczekiwania na efekty w postaci ruchu z wyników organicznych. Istnieje skuteczna technika SEO, gdzie strategię pozycjonowania wyznaczają frazy long tail, czyli słowa pochodzące z długiego ogona. Jeżeli posiadasz własną stronę firmową lub prowadzisz sklep internetowy, to zapraszam do lektury. Nagrałem wideo poradniki, dzięki którym nauczysz się tworzyć długie ogony w treści artykułów i pozyskiwać dosyć szybko konwertujący ruch na stronie.

czytaj dalej

2017-04-22 Marketing internetowy 0 Opinie
leady sprzedażowe

Jak pozyskiwać leady w internecie poprzez kontakt telefoniczny? Wideo poradnik

Dlaczego warto inwestować pieniądze w pozyskiwanie leadów sprzedażowych? W przypadku firm głównym celem jest zwiększenie ilości zapytań usługowych. Formularze kontaktowe utrudniają Internautom szybki kontakt z właścicielem biznesu. Dodatkowo trzeba wypełniać niezbędne pola formularza i pisać wiadomości, które w przypadku zapytań ofertowych są rozbudowane. To zabiera ludziom czas, zwiększa prawdopodobieństwo utraty kontaktu i poniesienia strat w konwersjach. Uruchomienie narzędzia do pozyskiwania leadów telefonicznych jest pomocne i przydatne dla każdego potencjalnego klienta, który odwiedza Twoją stronę www.

czytaj dalej