Audyty SEO
Zdobycie pierwszych pozycji w Google otwiera na oścież bramy sukcesu Twojej firmy. Większy ruch na stronie internetowej to zysk dla małych i dużych przedsiębiorstw na wielu płaszczyznach.
Najwyższe miejsca w wyszukiwarce pozwalają zbudować wizerunek i rozpoznawalność firmy, zwiększyć liczbę Klientów na stronach lokalnych lub pomnożyć sprzedaż produktów w sklepie internetowym.
Co należy zrobić, aby zwiększyć pozycje, ruch i zyski? Jak optymalizować strony internetowe, aby zdobywać większy ruch z Google? W tym celu na stronie wykonuje się audyt SEO strony internetowej .
Co to jest audyt SEO i na czym polega?
Jeżeli jesteś właścicielem strony www lub sklepu internetowego możesz zlecić audyt SEO firmie pozycjonerskiej. Specjaliści od pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google testują i analizują Twoją stronę pod kątem wytycznych, które są kluczowe w procesie optymalizacji strony.
Audyt SEO jest raportem, który polega na przedstawieniu mocnych i słabych stron serwisu internetowego. Audyt strony ocenia serwis także pod kątem użytkownika. Specjaliści sprawdzają czy strona jest praktyczna, przejrzysta i czytelna (tzw. web usability). Czy posiada wartościowe treści?
ZAMÓW DARMOWY AUDYT SEO
Jeżeli strona internetowa jest użyteczna dla ludzi, będzie także doceniona w rankingu przez Google. Dobrze zoptymalizowana strona posiadająca bogatą treść ma bardzo duże szanse osiągnąć wysokie pozycje w rankingu wyników wyszukiwania.
Doświadczony specjalista SEO na początku raportu wymienia najważniejsze problemy, które utrudniają osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce i podaje na tacy gotowe rozwiązania.
W niektórych przypadkach wystarczy eliminacja najważniejszych błędów na stronie, co pozwala wyraźnie zwiększyć widoczność serwisu w wynikach organicznych i zaoszczędzić pieniądze.
W niektórych przypadkach podczas tworzenia raportów zostaje wykryte zjawisko spamowania strony, co może prowadzić do kar ręcznych od Google lub obniżenia pozycji fraz w rankingu wyników wyszukiwania.
Celem niejednego audytu jest uratowanie biznesu przed bankructwem.
Być może Twój serwis jest pozycjonowany w innej agencji SEO. Dobra analiza strony internetowej pozwala zidentyfikować i ocenić aktualne działania firmy pozycjonerskiej.
Analiza SEO strony internetowej dotyczy między innymi:
- Struktury kodu strony i technologi, w jakiej została wykonana
- Konstrukcji serwisu internetowego.
- Analizy słów kluczowych i fraz konkurencji.
- Aktualnej optymalizacji strony.
- Analizy grafik.
- Analizy wydajności oraz szybkości działania strony.
- Sprawdzenia duplikatów strony lub treści.
- Linków wychodzących i przychodzących.
- Social Media
- Mapy strony.
- Pliku robots.txt.
- Błędów i przekierowań.
- Dostosowanie strony internetowej do urządzeń mobilnych.
Chcesz sam wykonać audyt strony www?
Skorzystaj z płatnych i w pełni profesjonalnych narzędzi SEO współtworzących elementarz profesjonalnego pozycjonera.
Darmowe i płatne narzędzia online służące do tworzenia audytów SEO:
- Google Search Console
- Google Analytics
- Google Planner Keyword
- Screaming Frog
- Ahrefs
- Majestic
- Senuto
I wiele innych narzędzi o których przeczytasz na blogu Agencji Projekt Marketing.
Zleć analizę strony internetowej pod kątem pozycjonowania
Chcesz nawiązać współpracę z Agencją Projekt Marketing?
Zadzwoń do nas i porozmawiajmy o Twoim biznesie.
Telefon: 570 664 431