Audyty SEO

audyt strony

Zdobycie pierwszych pozycji w Google otwiera na oścież bramy sukcesu Twojej firmy. Większy ruch na stronie internetowej to zysk dla małych i dużych przedsiębiorstw na wielu płaszczyznach.

Najwyższe miejsca w wyszukiwarce pozwalają zbudować wizerunek i rozpoznawalność firmy, zwiększyć liczbę Klientów na stronach lokalnych lub pomnożyć sprzedaż produktów w sklepie internetowym.

Co należy zrobić, aby zwiększyć pozycje, ruch i zyski? Jak optymalizować strony internetowe, aby zdobywać większy ruch z Google? W tym celu na stronie wykonuje się audyt SEO strony internetowej .

Co to jest audyt SEO i na czym polega?

Jeżeli jesteś właścicielem strony www lub sklepu internetowego możesz zlecić audyt SEO firmie pozycjonerskiej. Specjaliści od pozycjonowania stron w wyszukiwarce Google testują i analizują Twoją stronę pod kątem wytycznych, które są kluczowe w procesie optymalizacji strony.

Audyt SEO jest raportem, który polega na przedstawieniu mocnych i słabych stron serwisu internetowego. Audyt strony ocenia serwis także pod kątem użytkownika. Specjaliści sprawdzają czy strona jest praktyczna, przejrzysta i czytelna (tzw. web usability). Czy posiada wartościowe treści?

ZAMÓW DARMOWY AUDYT SEO

Jeżeli strona internetowa jest użyteczna dla ludzi, będzie także doceniona w rankingu przez Google. Dobrze zoptymalizowana strona posiadająca bogatą treść ma bardzo duże szanse osiągnąć wysokie pozycje w rankingu wyników wyszukiwania.

Doświadczony specjalista SEO na początku raportu wymienia najważniejsze problemy, które utrudniają osiąganie wysokich pozycji w wyszukiwarce i podaje na tacy gotowe rozwiązania.

W niektórych przypadkach wystarczy eliminacja najważniejszych błędów na stronie, co pozwala wyraźnie zwiększyć widoczność serwisu w wynikach organicznych i zaoszczędzić pieniądze.

W niektórych przypadkach podczas tworzenia raportów zostaje wykryte zjawisko spamowania strony, co może prowadzić do kar ręcznych od Google lub obniżenia pozycji fraz w rankingu wyników wyszukiwania.

Celem niejednego audytu jest uratowanie biznesu przed bankructwem.

Być może Twój serwis jest pozycjonowany w innej agencji SEO. Dobra analiza strony internetowej pozwala zidentyfikować i ocenić aktualne działania firmy pozycjonerskiej.

Analiza SEO strony internetowej dotyczy między innymi:

  • Struktury kodu strony i technologi, w jakiej została wykonana
  • Konstrukcji serwisu internetowego.
  • Analizy słów kluczowych i fraz konkurencji.
  • Aktualnej optymalizacji strony.
  • Analizy grafik.
  • Analizy wydajności oraz szybkości działania strony.
  • Sprawdzenia duplikatów strony lub treści.
  • Linków wychodzących i przychodzących.
  • Social Media
  • Mapy strony.
  • Pliku robots.txt.
  • Błędów i przekierowań.
  • Dostosowanie strony internetowej do urządzeń mobilnych.

Chcesz sam wykonać audyt strony www?

Skorzystaj z płatnych i w pełni profesjonalnych narzędzi SEO współtworzących elementarz profesjonalnego pozycjonera.

Darmowe i płatne narzędzia online służące do tworzenia audytów SEO:

  • Google Search Console
  • Google Analytics
  • Google Planner Keyword
  • Screaming Frog
  • Ahrefs
  • Majestic
  • Senuto

I wiele innych narzędzi o których przeczytasz na blogu Agencji Projekt Marketing.

Zleć analizę strony internetowej pod kątem pozycjonowania

Chcesz nawiązać współpracę z Agencją Projekt Marketing?

Zadzwoń do nas i porozmawiajmy o Twoim biznesie.

Telefon: 570 664 431