Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

shoper - recenzja platformy sklepowej

Platforma Shoper pod kątem pozycjonowania sklepów internetowych – Recenzja

W nadchodzących dniach założę własny sklep internetowy, gdzie pokażę Ci jak skutecznie pozycjonować e-commerce, a przy okazji nagram kompletny kurs wideo. Efektywne pozycjonowanie firmowych stron i sklepów w organicznych wynikach wyszukiwania Google wymaga odpowiedniej platformy sklepowej, która będzie przyjazna SEO. Na rynku można znaleźć wiele darmowych i płatnych technologii sklepowych, dlatego zrobiłem rekonesans w Internecie. Jeżeli planujesz założyć swój własny sklep internetowy pod pozycjonowanie, to zapraszam do lektury.

czytaj dalej

Platforma Shoper pod kątem pozycjonowania sklepów internetowych – Recenzja
5 (100%) 2 votes

seo a pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie i SEO – w czym jest różnica pojęć?

W branży utarło się, że agencja SEO to inaczej firma pozycjonerska. Utarło się także stwierdzenie, że SEO w praktyce znaczy dokładnie tyle, co pozycjonowanie. Na forach dyskusyjnych, portalach i blogach pojęcia są zamiennie cytowane. Czy SEO=Pozycjonowanie? Co oznacza SEO i na czym polega pozycjonowanie stron? Jaki jest cel i zakres prac wchodzących w skład wyżej wymieniowych pojęć? Zrozumienie tych zagadnień można prosto wytłumaczyć na przykładzie z życia wziętym. Czy ziarnko, jest jabłkiem? Nie, ziarnko jest częścią jabłka – podobnie SEO jest częścią pozycjonowania. Na podstawie symbolicznego przykładu powinieneś wiedzieć, że SEO istotnym elementem skutecznego pozycjonowania stron, który przynosi owoce w postaci klientów z wyszukiwarki Google.

czytaj dalej

Pozycjonowanie i SEO – w czym jest różnica pojęć?
5 (100%) 1 vote

content marketing w pozycjonowaniu

Content marketing w pozycjonowaniu stron – jak zdobyłem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?

Sukcesy i porażki w biznesie są nośnikiem ogromnej porcji wiedzy z której warto korzystać pełnymi garściami. W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować potęgę content marketingu w branży pozycjonowania stron. Pokażę Ci, jak szybko i praktycznie za darmo pozyskałem pierwszego klienta do pozycjonowania firmowej strony lokalnej za pośrednictwem strony Projekt Marketing, a dokładnie wpisu na blogu. Warto pamiętać, że branża pozycjonowania stron jest konkurencyjna, a klienci nieufni z powodu dużej ilości nieuczciwych agencji SEO. Sukces naszej firmy jest tym większy, że test pozyskania klienta okazał się w 100% skuteczny i efektywny.

czytaj dalej

Content marketing w pozycjonowaniu stron – jak zdobyłem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?
5 (100%) 1 vote

gravatar - globalnie rozpoznawalny awatar

Gravatar – jak zrobić globalnie rozpoznawalny awatar i zwiększyć widoczność marki?

Skuteczne pozycjonowanie stron i kierowanie ruchu na stronę z wyszukiwarki Google to działania marketingowe, które pozwalają zdobyć klientów z sieci. Jeżeli chcesz pozyskać jeszcze więcej klientów do swojego biznesu, to warto pokazać swoją osobę w Internecie. Zadbanie o własną opinię i dobre relacje publiczne to jeden z etapów pozyskiwania klientów do biznesów drogą online. Ludzie chcą robić biznesy z profesjonalistami, których znają, których lubią i którym ufają. Daj się poznać innym ludziom w Internecie! Jeżeli prowadzisz bloga i jesteś aktywnym blogerem, to koniecznie powinieneś pokazać swoją osobę w sieci. Możesz skorzystać z bezpłatnego narzędzia Gravatar, które umożliwia zbudowanie globalnie rozpoznawalnego awataru. Czym jest Gravatar i dlaczego warto zadbać o własny awatar? Zapraszam do lektury!

czytaj dalej

Gravatar – jak zrobić globalnie rozpoznawalny awatar i zwiększyć widoczność marki?
3.5 (70%) 2 votes

pozycjonowanie czy google adwords

Co jest lepsze – pozycjonowanie, czy płatne reklamy Google AdWords?

W jakie źródła ruchu warto inwestować pieniądze po założeniu nowej strony internetowej? Które kanały dotarcia do klientów są najlepsze dla prężnie funkcjonującego przedsiębiorstwa? Wskazanie jednoznacznej odpowiedzi jest niemożliwe, ponieważ to zależy od rodzaju prowadzonego biznesu, sezonowości, czy grupy docelowej. Co lepiej wybrać – pozycjonowanie stron internetowych potocznie nazywane jako SEO, czy może lepszym rozwiązaniem okażą się linki sponsorowane w Google AdWords? Przygotowałem charakterystykę porównawczą, która może się okazać skuteczną receptą przy wyborze kanału dotarcia do potencjalnych klientów. Bitwę na argumenty czas zacząć.

czytaj dalej

Co jest lepsze – pozycjonowanie, czy płatne reklamy Google AdWords?
5 (100%) 2 votes

Close