Blog o marketingu i SEO
Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla
naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości
rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy
Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.
Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów
wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki
sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze.
Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić
efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google.
Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.
2018-04-26
Pozycjonowanie
W dzisiejszym wpisie chciałbym odpowiedzieć na pytanie, czy linki partnerskie mogą zaszkodzić stronie pozycjonowanej? Chciałbym szerzej omówić, czym jest program partnerski i w jaki sposób skutecznie zarabiać w sieciach afiliacyjnych bez łamania wytycznych Google. Zagadnienie postanowiłem omówić na stronie Bloker-Cellulitu.pl stworzonej pod program partnerski do promowania preparatów antycellulitowych. Nie oceniajmy w tym wpisie czy tabletki i preparaty na cellulit prezentowane w dzisiejszym nagraniu są skuteczne. Celem przygotowanego materiału wideo jest zaprezentowanie od strony technicznej – jak osadzić linki partnerskie na stronie, aby nie otrzymać kary od Google w postaci obniżenia widoczności strony.
czytaj dalej
Czy linki partnerskie i linki płatne szkodzą stronie pozycjonowanej?
5 (100%) 3 votes
2018-03-24
Marketing internetowy
Optymalizacja strony pod SEO wiąże się z właściwym użyciem najczęściej stosowanych przez użytkowników fraz kluczowych. Przez szereg lat sporym ułatwieniem było Google Analytics, system statystyczny pokazujący frazy. Niestety działania z 2011 roku mające na celu modyfikację wyszukiwarki zaowocowały ukryciem tych cennych danych. Zamiast nich pojawiał się komunikat „not provided”, który uniemożliwiał podejrzenie statystyk i tym samym skomplikował cały proces działań w obszarze SEO / SEM.
czytaj dalej
Keyword Hero – jak legalnie odtajnić zakazane frazy przez Google NOT PROVIDED?
5 (100%) 5 votes
2018-03-16
Pozycjonowanie
Słowa kluczowe to klucze do bram Google. Do znalezienia dobrych fraz pod pozycjonowanie i działania reklamowe potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Dysponując już tymi narzędziami będziesz potrzebował wiedzy, w jaki sposób robić keywords research – czyli wyszukiwanie słów kluczowych ogólnych i long tail pod pozycjonowanie szerokie. Brak tej wiedzy spowoduje, że stracisz wiele czasu na marketing niewłaściwych słów kluczowych, przepalisz pieniądze w promocje złych słów, a koniec końców dojdziesz do wniosku, że marketing w wyszukiwarce Google w Twojej branży nie działa. Nie musi tak być, dlatego zapoznaj się z poniższym poradnikiem. Przygotowałem ranking przydatnych narzędzi wraz z instrukcją obsługi, dzięki czemu osoba początkująca w temacie pozycjonowania powinna sobie poradzić w doborze odpowiednich fraz do działań marketingowych w Google.
czytaj dalej
Ranking narzędzi do wyszukiwania słów kluczowych pod kampanie SEO / SEM
3.63 (72.5%) 8 votes
2018-02-22
Pozycjonowanie
Czy popełniasz błędy związane z Duplicate Content, szeroko rozumianą duplikacją treści na stronie i poza stroną www? Możesz mi wierzyć na słowo, ale większość klientów z którymi współpracuje ma problem z DC. Większość problemów z duplikacją treści wynika z nieświadomości właścicieli stron, co skutkuje obniżeniem widoczności strony w Google i utratą klientów z kanału organicznego. Zdarzają się przypadki, że niektóre osoby wykonują celowe działania związane z duplikacją treści na wielu różnych domenach próbując uzyskać lepszą widoczność i większy ruch. Niestety, ale skutek będzie odwrotny od zamierzonego. Największą karą dla właściciela strony za tego typu praktyki jest ban od Google polegający na usunięciu strony z indeksu wyszukiwarki. Zachęcam Cię, abyś w pierwszej kolejności przeprowadził audyt SEO. Namierzenie i naprawienie błędów związanych z duplikacją treści to absolutny must have, jeżeli chcesz walczyć z konkurencją o pierwsze miejsca w Google. W dzisiejszym poradniku poznasz najpopularniejsze przypadki powielania treści i zobaczysz sposoby rozwiązania problemów.
czytaj dalej
Duplicate content i 16 przypadków szkodliwego powielania treści [PORADNIK SEO]
4.53 (90.59%) 17 votes
2018-01-16
Content Marketing
Dobry content jest podstawą, aby skutecznie budować darmowy ruch z wyszukiwarki Google. W pierwszej kolejności wykonujemy optymalizację strony pod SEO, gdzie należy pamiętać o nasyceniu najważniejszych podstron wartościowymi tekstami pozycjonującymi. To długoterminowa inwestycja, której efekty widzisz zazwyczaj po kilku miesiącach, a nawet latach. Dobrym rozwiązaniem jest samodzielne tworzenie tekstów SEO zgodnie ze sztuką. Jednak nie każdy właściciel sklepu internetowego ma lekką rękę do szybkiego pisania treści, która zaciekawi odbiorców. Rzeczywistość weryfikuje, że właściciele stron internetowych nie mają czasu na tworzenie treści content marketingowych.
czytaj dalej
Zamów unikalne teksty SEO wysokiej jakości z TextBookers
4 (80%) 4 votes