Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2018-01-10 Pozycjonowanie 0 Opinie
struktura produktów seo

Struktura produktów i tekst SEO w pozycjonowaniu sklepów internetowych

Strona główna, kategorie i podkategorie to najważniejsze podstrony w sklepie internetowym pod kątem SEO. Kolejnym etapem przygotowania optymalnej struktury sklepu jest zbudowanie stron produktowych, aby uniknąć teraz i w przyszłości wszelkich możliwych kar od Google związanych z duplikacją, powielaniem treści. Istnieje wiele produktów, które różnią się drobnymi szczegółami. Jak się zabrać do planowania struktury produktu, aby konstrukcja strony była przyjazna dla ludzi i robotów sieciowych? Od czego rozpocząć prace związane z optymalizacją tego rodzaju stron? Jakie najczęstsze problemy popełniają właściciele sklepów internetowych i jak skutecznie sobie z nimi poradzić? Zapraszam do lektury.

czytaj dalej

Struktura produktów i tekst SEO w pozycjonowaniu sklepów internetowych
5 (100%) 4 votes

2017-12-28 Pozycjonowanie 0 Opinie
kara google za włam hakerski

Jak wyjść z filtra Google za włam hakerski i luki w zabezpieczeniach strony?

W ostatnim czasie przechwyciłem domenę zeglarstwo-morskie.pl, gdzie rozważałem zbudowanie własnego zaplecza SEO lub wykonanie przekierowania 301 na domenę pozycjonowaną. Zaraz po przechwyceniu domeny zabrałem się za dodanie strony do bezpłatnego narzędzia Google Search Console. Jakież było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że domena zeglarstwo-morskie.pl otrzymała karę od Google nałożoną na całą stronę za włam hakerski. Zazwyczaj strony otrzymują kary za spam w postaci sztucznych linków przychodzących, a tutaj małe zaskoczenie.

czytaj dalej

Jak wyjść z filtra Google za włam hakerski i luki w zabezpieczeniach strony?
5 (100%) 3 votes

2017-12-27 Pozycjonowanie 2 Opinie
ile kosztuje seo e-commerce

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego w Google?

Zadziwiające jest to, jak wielu początkujących właścicieli sklepów internetowych przy doborze firmy pozycjonerskiej kieruje się wyłącznie ceną usług SEO. Mogę powiedzieć z pełną odpowiedzialnością, że tanie pozycjonowanie sklepów powoli przestaje istnieć. Co więcej… SEO będzie coraz droższe, ponieważ wzrasta ilość e-commerców, natomiast na pierwszej stronie w Google pozostaje niezmiennie tylko 10 pozycji organicznych… W trakcie robienia wyceny kampanii SEO wielu klientów zadaje mi pytanie, dlaczego pozycjonowanie w naszej firmie jest takie drogie? Przecież kilka minut temu konkurencyjna firma pozycjonerska podesłała w cenniku kwotę 200 zł comiesięcznego abonamentu, a Projekt Marketing wycenił SEO dla tego samego sklepu na kwotę 1400 zł comiesięcznego abonamentu. No i okazało się, że wyceniłem kampanię 7 razy drożej od konkurencji. Jak to możliwe? Zapraszam do lektury, w jaki sposób firma powinna zrobić dobrą wycenę usług SEO. Oczywiście jest to moja osobista opinia z którą nie musisz się zgadzać.

czytaj dalej

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego w Google?
5 (100%) 3 votes

2017-12-27 Pozycjonowanie 1 Opinie
przekierowanie 301

Przekierowanie 301 – jak zachować moc SEO i skuteczniej pozycjonować stronę?

Dobra optymalizacja strony wspomaga pozycjonowanie stron, które może być skuteczne i efektywne. Jednym z elementów checklisty optymalizacyjnej jest sprawdzenie, pod jakimi adresami dostępna jest strona główna – http://, http://www, https://, https://www. Strona zindeksowana w Google pod różnymi adresami wywołuje negatywne zjawisko duplikacji treści, efektem czego jest utrata mocy SEO i obniżenie widoczności strony w wyszukiwarce. Rozwiązaniem problemu jest przekierowanie 301 (Redirect 301), które pozwala trwale przenieść moc ratingową z jednego adresu na drugi adres. To zaledwie jeden z wielu przypadków, gdzie można wykorzystać potencjał przekierowania z kodem 301. Osoby początkujące, które rozpoczynają przygodę z pozycjonowaniem muszą zrozumieć, na czym polegają przekierowania i co to jest 301. W jakich sytuacjach należy obowiązkowo wykonać 301 i dlaczego? Zapraszam do obejrzenia wideo poradników.

czytaj dalej

Przekierowanie 301 – jak zachować moc SEO i skuteczniej pozycjonować stronę?
5 (100%) 6 votes

2017-12-18 Pozycjonowanie 2 Opinie
struktura kategorii sklepu seo

Struktura kategorii i tekst SEO w pozycjonowaniu sklepów internetowych

Po stworzeniu przyjaznej struktury dla strony głównej pora zająć się przygotowaniem struktury kategorii i podkategorii sklepu internetowego oraz tekstów SEO. Skierowanie ruchu organicznego na kategorie i podkategorie pozwoli odwiedzającym zapoznać się z ofertą produktów udostępnianych w sklepie i przybliży klientów do decyzji zakupowych. Każdy właściciel sklepu powinien w sposób przemyślany rozpisać całą strukturę nazw kategorii i podkategorii sklepu oraz nazewnictwa produktów, co pozwoli przygotować strategię budowania widoczności organicznej pod słowa kluczowe ogólne i długi ogon. Zakładając nowy sklep on-line nie możesz liczyć na wysokie pozycje ogólnych słów kluczowych, ponieważ duże sklepy i supermarkety mają wypracowany autorytet w oczach Google. Ponadto konkurencja jest zbyt wysoka, aby się przebić do TOP10 z ogólnymi frazami. Najlepszą strategią dla nowo założonych sklepów jest przygotowanie planu pozycjonowania szerokiego na długi ogon. Do budowania widoczności sklepu wykorzystuje się teksty SEO publikowane na kategoriach i podkategoriach z naturalnie nasyconymi słowami kluczowymi.

czytaj dalej

Struktura kategorii i tekst SEO w pozycjonowaniu sklepów internetowych
4 (80%) 4 votes