Content Marketing

2018-01-16 Content Marketing 0 Opinie
textbookers - zamawianie tekstów seo

Zamów unikalne teksty SEO wysokiej jakości z TextBookers

Dobry content jest podstawą, aby skutecznie budować darmowy ruch z wyszukiwarki Google. W pierwszej kolejności wykonujemy optymalizację strony pod SEO, gdzie należy pamiętać o nasyceniu najważniejszych podstron wartościowymi tekstami pozycjonującymi. To długoterminowa inwestycja, której efekty widzisz zazwyczaj po kilku miesiącach, a nawet latach. Dobrym rozwiązaniem jest samodzielne tworzenie tekstów SEO zgodnie ze sztuką. Jednak nie każdy właściciel sklepu internetowego ma lekką rękę do szybkiego pisania treści, która zaciekawi odbiorców. Rzeczywistość weryfikuje, że właściciele stron internetowych nie mają czasu na tworzenie treści content marketingowych.

czytaj dalej

2017-08-28 Content Marketing 0 Opinie
content marketing w pozycjonowaniu

Content marketing w pozycjonowaniu stron – jak zdobyłem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?

Sukcesy i porażki w biznesie są nośnikiem ogromnej porcji wiedzy z której warto korzystać pełnymi garściami. W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować potęgę content marketingu w branży pozycjonowania stron. Pokażę Ci, jak szybko i praktycznie za darmo pozyskałem pierwszego klienta do pozycjonowania firmowej strony lokalnej za pośrednictwem strony Projekt Marketing, a dokładnie wpisu na blogu. Warto pamiętać, że branża pozycjonowania stron jest konkurencyjna, a klienci nieufni z powodu dużej ilości nieuczciwych agencji SEO. Sukces naszej firmy jest tym większy, że test pozyskania klienta okazał się w 100% skuteczny i efektywny.

czytaj dalej

2017-07-07 Content Marketing 0 Opinie
content is king

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić potęgę content marketingu, która wypływa sama z siebie. Content marketing potrafi zaskoczyć błyskawicznie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonałem się o tym na własnej skórze, przekonują się o tym ludzie na całym świecie. W branżach mniej konkurencyjnych można całkowicie zdominować niszę lub spowodować ogromną wyrwę u konkurencji, która osiadła na laurach zapominając, że content is king. Czy warto inwestować w content marketing? Przecież wymaga to pracy, strategii, nakładu czasu, czy środków finansowych, ale… Produkcja angażującej treści to proces jednorazowy, który pracuje 24 h / dobę przez wiele lat. Lepszego pracownika nie znajdziesz w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, dlatego w content marketing trzeba inwestować każde zaoszczędzone środki finansowe. Jeżeli uważasz inaczej, to koniecznie przeczytaj ten artykuł lub obejrzyj poniższe nagranie wideo.

czytaj dalej