Content Marketing

content marketing w pozycjonowaniu

Content marketing w pozycjonowaniu stron – jak zdobyłem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?

Sukcesy i porażki w biznesie są nośnikiem ogromnej porcji wiedzy z której warto korzystać pełnymi garściami. W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować potęgę content marketingu w branży pozycjonowania stron. Pokażę Ci, jak szybko i praktycznie za darmo pozyskałem pierwszego klienta do pozycjonowania firmowej strony lokalnej za pośrednictwem strony Projekt Marketing, a dokładnie wpisu na blogu. Warto pamiętać, że branża pozycjonowania stron jest konkurencyjna, a klienci nieufni z powodu dużej ilości nieuczciwych agencji SEO. Sukces naszej firmy jest tym większy, że test pozyskania klienta okazał się w 100% skuteczny i efektywny.

czytaj dalej

content is king

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić potęgę content marketingu, która wypływa sama z siebie. Content marketing potrafi zaskoczyć błyskawicznie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonałem się o tym na własnej skórze, przekonują się o tym ludzie na całym świecie. W branżach mniej konkurencyjnych można całkowicie zdominować niszę lub spowodować ogromną wyrwę u konkurencji, która osiadła na laurach zapominając, że content is king. Czy warto inwestować w content marketing? Przecież wymaga to pracy, strategii, nakładu czasu, czy środków finansowych, ale… Produkcja angażującej treści to proces jednorazowy, który pracuje 24 h / dobę przez wiele lat. Lepszego pracownika nie znajdziesz w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, dlatego w content marketing trzeba inwestować każde zaoszczędzone środki finansowe. Jeżeli uważasz inaczej, to koniecznie przeczytaj ten artykuł lub obejrzyj poniższe nagranie wideo.

czytaj dalej

Close