2017-08-28 Content Marketing 0 Opinie
content marketing w pozycjonowaniu

Content marketing w pozycjonowaniu stron – jak zdobyłem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?

Sukcesy i porażki w biznesie są nośnikiem ogromnej porcji wiedzy z której warto korzystać pełnymi garściami. W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować potęgę content marketingu w branży pozycjonowania stron. Pokażę Ci, jak szybko i praktycznie za darmo pozyskałem pierwszego klienta do pozycjonowania firmowej strony lokalnej za pośrednictwem strony Projekt Marketing, a dokładnie wpisu na blogu. Warto pamiętać, że branża pozycjonowania stron jest konkurencyjna, a klienci nieufni z powodu dużej ilości nieuczciwych agencji SEO. Sukces naszej firmy jest tym większy, że test pozyskania klienta okazał się w 100% skuteczny i efektywny.

Pozycjonowanie strony z innymi gałęziami marketingu

Etap pozyskiwania klienta zahaczał o content marketing, public relations, czy pozycjonowanie. Do zdobycia klienta potrzebowałem aż trzech form komunikacji – komentarz na blogu, rozmowa telefoniczna oraz spotkanie na żywo z klientem. Czas poświęcony odpowiedziom na komentarze, czas włożony w pisanie wpisów, nagrywanie materiałów wideo, czy tworzenie dokumentów PDF został nagrodzony klientem z Lublina, gdzie aktualnie mieszkam.

W content marketingu – karma, czyli moc contentu zawsze powraca do autora publikacji z powieloną siłą. Tak było również i tym razem.

Zobacz wideo poradnik

Jak pozyskałem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?

Historia pozyskania klienta przez content marketing

26 lipca 2017 został opublikowany wpis na blogu Projekt Marketing z nagraniem wideo YT i dokumentem PDF:

Jeden dzień później…

komentarz krzysztof kuziołaOtrzymaliśmy komentarze od nowych czytelników bloga Projekt Marketing, w tym także jeden z pozoru nic nie znaczący komentarz opublikowany przez Krzysztofa.

Co zyskaliśmy?

  • Rozwinięcie wartości wpisu w komentarzach na blogu i budowanie fraz z długiego ogona.
  • Nawiązanie dyskusji oraz relacji z czytelnikami bloga.
  • Możliwość odwiedzenia stron www osób komentujących wpis, celem nawiązania bliższych kontaktów.

Wskazówka dla Ciebie: warto odpowiadać na wszystkie komentarze czytelników bloga, jeżeli masz czas!

Dwa dni później…

Nawiązała się dyskusja z Krzysztofem z której wynikło, że istnieją problemy z uruchomieniem narzędzia omawianego we
wpisie.

Nie wolno przechodzić obojętnie wokół problemów innych ludzi (potencjalnych klientów). Rozwiązanie problemu to krok od pozyskania klienta do swojej firmy.

komentarz

#1 sierpnia 2017 – Telefon do Krzysztofa

Klikając na imię Krzysztof w komentarzach na blogu Projekt Marketing zostałem przeniesiony na firmową stronę:

Po zapoznaniu się z zawartością serwisu KSK Lublin zauważyłem kardynalne braki w optymalizacji strony, które utrudniają skuteczne i efektywne pozycjonowanie. Postanowiłem zatelefonować do Krzysztofa, którego numer telefonu wziąłem ze strony internetowej.

rozmowa z krzysztofem kuzioła

Wiedza, którą przekazałem dla Krzyśka podczas rozmowy telefonicznej okazała się na tyle atrakcyjna, że postanowiliśmy się spotkać na żywo w Lublinie w celu omówienia szczegółów pozycjonowania strony KSK Lublin.

#9 sierpnia 2017 – Spotkanie na żywo z Krzysztofem

Spotkanie na żywo w Lublinie pozwoliło zbudować zaufanie i dobrą relację z Krzyśkiem. W branży pozycjonowania stron www istnieje duże prawdopodobieństwo trafienia na nieuczciwą agencję SEO. Zachęcam do przeczytania lektury – jak wybrać dobrą agencję SEO?

spotkanie na żywo paweł duda krzysztof kuzioła

W trakcie spotkania z Krzysztofem ustaliliśmy:

  • Przebieg współpracy w związku z pozycjonowaniem strony KSK.Lublin.pl.
  • Warunki współpracy oraz umowę pozycjonowania jego strony.
  • Cenę pozycjonowania satysfakcjonującą obie strony.

Do każdego człowieka i do każdego biznesu należy podejść indywidualnie. Na podstawie spotkań z przedsiębiorcami mogę także poszerzać swoje horyzonty oraz wiedzę dotyczącą prowadzenia biznesu.

Wnioski

Content marketing potrafi błyskawicznie, długofalowo i całkowicie za darmo generować klientów do Twojego biznesu nawet w branżach wysoce konkurencyjnych.

Co zyskujemy jako firma SEO na przyszłość?

  • Wiedzę, jak można za darmo pozyskiwać klientów do swojej firmy.
  • Satysfakcję, nasza kreatywność potrafi zaskoczyć nas samych oraz klientów.
  • Rozwój firmy, bo każdy nowy klient napływający do młodej firmy stanowi źródło przychodu.

Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Jeżeli uznasz, że poradnik o sukcesach content marketingu okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.

3/5 - (2 votes)
duplikacja treści

Unikalne artykuły o MARKETINGU I SEO Prosto na Twój najlepszy adres e-mail.

Projekt Marketing potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dodania Cię do listy mailingowej.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *