
Ubersuggest.io, czyli jak rozbić bank pomysłów na content?
Poszukujesz najlepszych słów kluczowych do kampanii SEO i reklam AdWords? W dzisiejszym poradniku zaprezentuję potęgę narzędzia Ubersuggest.io do robienia researchu słów kluczowych z nastawieniem na frazy long tail, czyli długi ogon. Wyszukiwanie odpowiednich fraz jest kluczem, który umożliwia skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google, efektywne przeprowadzenie kampanii AdWords i produktywne zaplanowanie działań content marketingowych. Według utartej opinii, narzędzia SEO do wyszukiwania słów kluczowych służą wyłącznie do researchu dobrych, konwertujących fraz. Przygotowując kompletny marketing strony w wyszukiwarce Google należy również zoptymalizować kampanie reklamowe i wykluczyć słowa kluczowe, które wygenerują oszczędności dla budżetu.
Spis treści
- Definiując, czym jest Ubersuggest.io?
- Jak szybko rozmnożyć frazy kluczowe z Ubersuggest?
- Profesjonalny Word Cloud, czyli słowa kluczowe w chmurze
- Analiza chmury zapytań
- Techniki SEO na odkrycie nowych słów long tail
- Selekcja fraz do działań content marketingowych
- #5 zalet narzędzia Ubersuggest
- Podsumowanie
Definiując, czym jest Ubersuggest.io?
Ubersuggest.io – darmowe, użyteczne i proste w obsłudze narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych z długiego ogona, które można wykorzystać do międzynarodowego SEO.
Ubersuggest pozwala namierzyć słowa kluczowe dostępne z poziomu:
- Automatycznego uzupełniania zapytań w wyszukiwarce Google dla wyników: internet, wiadomości, grafika, zakupy.
- Podpowiedzi zapytań w wyszukiwarce YouTube.
Narzędzie jest kopalnią pomysłów na rozbudowę serwisu, bloga, czy poradników. Przydatne do badań fraz kluczowych pod kątem SEO, PPC i planowania działań content marketingowych.
Zobacz wideo poradnik
Przewodnik po narzędziu Ubersuggest.
Jak szybko rozmnożyć frazy kluczowe z Ubersuggest?
Słowa kluczowe long tail można rozmnożyć błyskawicznie. W tym celu należy odwiedzić stronę https://ubersuggest.io/.
Wystarczy wpisać jedno słowo kluczowe do Ubersuggest, wybrać źródło i język, aby uzyskać setki użytecznych fraz do działań marketingowych w wyszukiwarce Google.
Narzędzie dokonuje błyskawicznej analizy wpisanej frazy, po czym dodaje kolejne litery alfabetu oraz cyfry. Dla wysoce konkurencyjnych fraz dla każdej litery narzędzie proponuje maksymalnie 10 unikalnych słów kluczowych.
Profesjonalny Word Cloud, czyli słowa kluczowe w chmurze
Potencjał wielu narzędzi SEO nie jest wykorzystywany w 100%. Z chmury zapytań dostępnej w Upersuggest można odkryć świeże pomysły na content, rozbudowę i optymalizację strony.
Analiza chmury zapytań
Patrząc na powyższą chmurę fraz kluczowych można zaczerpnąć wiele inspiracji i pomysłów na rozbudowę strony.
Warto zastanowić się nad uruchomieniem nowych podstron.
Prawidłowa optymalizacja strony wymaga nasycenia słów kluczowych zgodnie ze sztuką. Warto zauważyć, że chmura słów kluczowych zawiera także frazy lokalne z miejscowościami.
Techniki SEO na odkrycie nowych słów long tail
Każde słowo kluczowe prezentowane w narzędziu można uruchomić w:
- Wyszukiwarce Google
- Google Trends (mogą występować problemy w działaniu)
- Ubersuggest
Dla każdej frazy można wykonać osobne sugestie słów kluczowych w Ubbersuggest.
Selekcja fraz do działań content marketingowych
Słowa kluczowe przed wykonaniem eksportu można usunąć z poziomu narzędzia. Frazy prezentowane w Ubersuggest można szybko wyeksportować do notatnika, czy pliku z rozszerzeniem .csv.
Służy do tego zakładka Keyword Selected.
#5 zalet narzędzia Ubersuggest
Wiesz już, na czym polega narzędzie Ubersuggest i jak z niego korzystać. Zapoznaj się z poniższym spisem 5 najważniejszych korzyści wynikających z użytkowania narzędzia.
Zaleta 1 – Oszczędność czasu
Ręczne wyszukiwanie słów kluczowych, szczególnie fraz long tail jest procesem czasochłonnym. Interfejs darmowego narzędzia Ubersuggest błyskawicznie prezentuje wykaz ciekawych i przydatnych słów kluczowych.
Zaleta 2 – Szybkość działania
Szybkość działania Ubersuggest jest imponująca. Czas oczekiwania na propozycje nowych fraz wynosi zaledwie kilka sekund.
Zaleta 3 – Prostota obsługi
Obsługa narzędzia jest intuicyjna. Ubersuggest umożliwia proste wykluczanie, kopiowanie i zapis fraz kluczowych na dysku komputera.
Zaleta 4 – Nowe pomysły na content
Niezwykle przydatną funkcją narzędzia jest chmura słów kluczowych. Korzystanie z narzędzia Ubersuggest pokazuje, że istnieją setki fraz kluczowych long tail, które z powodzeniem można wykorzystać do własnych działań content marketingowych.
Zaleta 5 – Dywersyfikacja źródeł
Opcja wyboru źródeł, takich jak sieć, grafika, czy zakupy pozwala wykryć nowe propozycje słów kluczowych.
Podsumowanie
Wystarczy jedno ogólne słowo kluczowe wpisane do narzędzia Ubersuggest, aby odkryć użyteczne pomysły na rozbudowę i optymalizację strony pod nowe frazy long tail. Zachęcam także do wpisywania zapytań z długiego ogona, dzięki czemu namierzysz tematy niszowe, przygotujesz strategię content marketingową i zdobędziesz prawdziwy ruch organiczny, który konwertuje klientów.
Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Jeżeli uznasz, że przewodnik z poradami po narzędziu Ubersuggest.io okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.

Korzystam z ubersuggest i jestem bardzo zadowolony. Szybko, sprawnie i przede wszystkim widać efekty!
To prawda. Mogę to powiedzieć na przykładzie strony Projekt Marketing, że sprawnie i szybko pozycjonują się długie ogony. 🙂
Chciałem wypróbować, ale chyba przestał działać 🙁
Krzysiek,
U mnie działa 🙂
„U mnie działa” – ulubiona odpowiedź informatyka 😉
A tak poważniej to u mnie nie startuje ten czerwony pasek, próbowałem firefoxa, chroma – ten sam efekt
A może masz jakieś doinstalowane wtyczki do przeglądarki? A może masz wyłączony Java Script w przeglądarce?
Alternatywnie skorzystaj z narzędzi:
– Google Keyword Planner – https://projektmarketing.pl/google-keyword-planner/
– Keyword Tool – https://projektmarketing.pl/keywordtool-io/
– Analityka wyszukiwania Google Search Console – https://projektmarketing.pl/google-search-console-wideo-poradnik-z-instrukcja-obslugi/
– Google Trends – https://projektmarketing.pl/google-trends/
Dzięki za tekst, dzisiaj znalazłem to narzędzie i szukałem czegoś żeby jeszcze rozszerzyć funkcjonalność, a tutaj jest wszystko ładnie pięknie opisane 🙂 Szkoda, że nie ma ilości wyszukiwań, ale po darmowym narzędziu nie ma co oczekiwać 😉 U mnie nie działa Google Trends z tego narzędzia.
Ja osobiście bardziej preferuje Keyword Toola w wersji darmowej 🙂
Cześć,
jak widzę to już chyba to nie działa tak fajnie jak w czasie, gdy tworzyłeś wpis i film 🙂
Proponujesz jakąś alternatywę?
Witaj Przemku,
Więcej wideo poradników z instrukcją obsługi narzędzi znajdziesz w rankingu: https://projektmarketing.pl/narzedzia-do-wyszukiwania-slow-kluczowych/