Marketing internetowy

Marketing internetowy krok po kroku. Zobacz wideo poradniki, jak zrobić marketing biznesu w Internecie. Poznaj darmowe i płatne narzędzia marketingowe, dzięki który zbudujesz dobrą relację z ludźmi i zwiększysz konwersje.

2021-11-17 Marketing internetowy 0 Opinie
Dlaczego warto korzystać z programów lojalnościowych?

Dlaczego warto korzystać z programów lojalnościowych?

Wielu przedsiębiorców ma w dzisiejszych czasach problem z utrzymaniem klienta przy sobie. Nic dziwnego, skoro na rynku usług i towarów panuje ogromna konkurencja. Praca nad tym, by utrzymać odpowiedni poziom zaangażowania klienta to klucz do sukcesu. Mowa tutaj zwłaszcza o sklepach internetowych. Zdobywanie nowych klientów i utrzymywanie starych jest konieczne, jeśli chce się wypracować zyski. W tym celu można wykorzystać różnego rodzaju akcje promocyjne – wśród nich szczególnym zainteresowaniem cieszą się programy partnerskie. Są to jedne z najskuteczniejszych sposobów na to, by pozyskać wiernego i lojalnego klienta. Warto wiedzieć, na jakiej zasadzie działają programy tego typu i czy warto je wprowadzić?

czytaj dalej

2019-06-05 Marketing internetowy 5 Opinie
youtube - przewodnik z poradami po yt

Poradnik YouTube – jak promować markę, pozycjonować filmy i zarabiać na YT?

W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować poradnik YouTube. Serwis ten jest użyteczną platformą do wideo marketingu. Przygotowałem ciekawe przewodniki po serwisie YT, które zawierają proste instrukcje. Zobaczysz, jak krok po kroku założyć własny kanał firmowy. Nauczysz się optymalizować kanał i każdy film publikowany na tej platformie. Dowiesz się, jak skutecznie pozycjonować wideo na YouTube i pokażę Ci jak włączyć zarabianie na reklamach emitowanych w tym medium społecznościowym. Czy każdy może zarabiać na YT? Jakie nowe warunki dają przepustkę do generowania przychodu? Zapraszam do lektury.

czytaj dalej

2019-02-11 Marketing internetowy 5 Opinie
płatności online

Płatności online – wybieramy najlepszą platformę internetowych przelewów

Zdecydowanie, niemal każdy z nas korzystał przynajmniej raz z usług sklepu internetowego. W dzisiejszych czasach, przy powszechnym dostępie do sieci, jest to najszybszy i najbardziej wygodny sposób dokonywania zakupów. Wiąże się on jednak zazwyczaj z koniecznością uiszczenia uprzedniej płatności. Jako, że tradycyjna forma przelewu z konta na konto, znacznie wydłużałaby cały proces, wiele sklepów decyduje się na uruchomienie płatności online, czyli dokonywanie przelewów przez pośredników, którzy od razu księgują wpłatę i wysyłają informację o przelewie do sklepu, który już w minutę po płatności, może zająć się przygotowywaniem wysyłki.

Które platformy płatności online są najlepsze? Czym się kierować przy ich wyborze? Poniżej prezentujemy ranking, porównanie, prowizje i opinie o Dotpay, PayU, Przelewy24 i TPay. Co warto wiedzieć o systemie płatności w kontekście SEO i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google? Sprawdzamy!

czytaj dalej

2018-06-23 Marketing internetowy 29 Opinie
gwiazdki ocen w wyszukiwarce google

Jak uruchomić gwiazdki ocen w wynikach Google i zwiększyć klikalność strony?

Zainstalowałeś gwiazdki ocen na swojej stronie, czy jeszcze tego nie zrobiłeś? Wdrażając gwiazdki Google możesz zyskać dodatkowe profity w postaci ruchu z organica. Zobacz, jak krok po kroku uruchomić graficzne wyświetlenie oceny usługi, produktu, czy chociażby wpisu na blogu. Zapraszam do lektury wpisu i obejrzenia wideo poradników. Do pogłębienia wiedzy na temat wdrożenia gwiazdek w wynikach wyszukiwania należy zapoznać się z pojęciem Rich Snippet.

czytaj dalej

2018-03-24 Marketing internetowy 0 Opinie
keyword hero

Keyword Hero – jak legalnie odtajnić zakazane frazy przez Google NOT PROVIDED?

Optymalizacja strony pod SEO wiąże się z właściwym użyciem najczęściej stosowanych przez użytkowników fraz kluczowych. Przez szereg lat sporym ułatwieniem było Google Analytics, system statystyczny pokazujący frazy. Niestety działania z 2011 roku mające na celu modyfikację wyszukiwarki zaowocowały ukryciem tych cennych danych. Zamiast nich pojawiał się komunikat „not provided”, który uniemożliwiał podejrzenie statystyk i tym samym skomplikował cały proces działań w obszarze SEO / SEM.

czytaj dalej


Warning: Undefined variable $custom_query in /home/pracabez/domains/projektmarketing.pl/public_html/wp-content/themes/projektmarketing/category.php on line 50

Warning: Attempt to read property "max_num_pages" on null in /home/pracabez/domains/projektmarketing.pl/public_html/wp-content/themes/projektmarketing/category.php on line 50