Marketing internetowy

Marketing internetowy krok po kroku. Zobacz wideo poradniki, jak zrobić marketing biznesu w Internecie. Poznaj darmowe i płatne narzędzia marketingowe, dzięki który zbudujesz dobrą relację z ludźmi i zwiększysz konwersje.

2017-07-04 Marketing internetowy 6 Opinie
powiadomienia push web

Powiadomienia push web – zastosowanie notyfikacji w marketingu internetowym

Dzisiaj chciałbym zaprezentować ciekawą alternatywę dla email marketingu. Mam tutaj na myśli powiadomienia web push zwane notyfikacjami. Wyobraźmy sobie, że stworzyłeś ofertę z rabatem i chciałbyś, aby dotarła do szerokiego grona odbiorców. Czy wiesz, że takie wiadomości można wyświetlać bezpośrednio na urządzeniach potencjalnych klientów? Z racji niewielkiej popularności powiadomień push, współczynnik klikalności wynosi nawet 15%. W matematycznym rozrachunku można stwierdzić, że na 100 wysyłanych ofert aż 15 osób przejdzie na stronę oferty i zapozna się z jej treścią.

czytaj dalej

2017-06-26 Marketing internetowy 3 Opinie
google adwords

Google AdWords – Poradnik

W początkowej fazie istnienia strony firmowej bądź sklepu internetowego pojawia się jeden zasadniczy problem. Młode przedsiębiorstwa jak najszybciej potrzebują nowych klientów, aby zapewnić stały przepływ gotówki, zwielokrotnić zyski, czy opłacać podatki. Jak szybko zdobyć dobrze konwertujący ruch? Z jakich źródeł zdobyć leady, zapytania o usługi i pozyskać pierwsze transakcje na stronie? Efekty uzyskane przez pozycjonowanie organiczne widać dopiero po kilku miesiącach, a każda nowa firma potrzebuje natychmiastowej konwersji. Dobrym źródłem płatnej reklamy jest Google AdWords. Większość przedsiębiorców popełnia kardynalne błędy w prowadzeniu kampanii AdWords, co skutkuje przepalaniem budżetu i zaniechaniem dalszych inwestycji w płatną reklamę. Postaram się stworzyć pomocny poradnik, który pomoże zmniejszyć stawki za kliknięcie reklamy i zoptymalizować koszty konwersji.

czytaj dalej

2017-06-17 Marketing internetowy 0 Opinie
google adsense poradnik

Google AdSense – Wideo poradnik zarabiania na reklamach

Jesteś właścicielem strony internetowej i szukasz skutecznych sposobów zarabiania w internecie? Czy może regularnie nagrywasz autorskie materiały wideo i chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć zarabianie na YouTube? Reklamy Google AdSense to jeden z najpopularniejszych programów, który umożliwia zarabianie na reklamach z poziomu strony internetowej i serwisu YouTube. Co należy zrobić i jakie warunki należy spełnić, aby przystąpić do programu AdSense? Czego należy się wystrzegać, aby uniknąć dożywotniego bana i regularnie zarabiać z reklam? Zapraszam do obejrzenia wideo poradnika.

czytaj dalej

2017-05-11 Marketing internetowy 0 Opinie
wyszukiwanie w witrynie - google analytics

Jak uruchomić analitykę wyszukiwań w witrynie i pozyskać nowych klientów ze strony internetowej?

Dlaczego warto uruchomić wyszukiwarkę na firmowej stronie internetowej? Internauci poszukujący informacji otrzymują szybki dostęp do zasobów strony, ofert, czy produktów. Wydawać by się mogło, że jest to najważniejsza funkcjonalność tego narzędzia. Uważam, że jeszcze większy potencjał narzędzia jest ukryty w analityce słów kluczowych. Dzisiaj pokażę Ci, jak wykorzystać wyszukiwarkę dostępną na stronie internetowej do budowania strategii marketingowych w celu pozyskania klienta.

czytaj dalej

2017-04-22 Marketing internetowy 0 Opinie
leady sprzedażowe

Jak pozyskiwać leady w internecie poprzez kontakt telefoniczny? Wideo poradnik

Dlaczego warto inwestować pieniądze w pozyskiwanie leadów sprzedażowych? W przypadku firm głównym celem jest zwiększenie ilości zapytań usługowych. Formularze kontaktowe utrudniają Internautom szybki kontakt z właścicielem biznesu. Dodatkowo trzeba wypełniać niezbędne pola formularza i pisać wiadomości, które w przypadku zapytań ofertowych są rozbudowane. To zabiera ludziom czas, zwiększa prawdopodobieństwo utraty kontaktu i poniesienia strat w konwersjach. Uruchomienie narzędzia do pozyskiwania leadów telefonicznych jest pomocne i przydatne dla każdego potencjalnego klienta, który odwiedza Twoją stronę www.

czytaj dalej