
Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]
W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić potęgę content marketingu, która wypływa sama z siebie. Content marketing potrafi zaskoczyć błyskawicznie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonałem się o tym na własnej skórze, przekonują się o tym ludzie na całym świecie. W branżach mniej konkurencyjnych można całkowicie zdominować niszę lub spowodować ogromną wyrwę u konkurencji, która osiadła na laurach zapominając, że content is king. Czy warto inwestować w content marketing? Przecież wymaga to pracy, strategii, nakładu czasu, czy środków finansowych, ale… Produkcja angażującej treści to proces jednorazowy, który pracuje 24 h / dobę przez wiele lat. Lepszego pracownika nie znajdziesz w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, dlatego w content marketing trzeba inwestować każde zaoszczędzone środki finansowe. Jeżeli uważasz inaczej, to koniecznie przeczytaj ten artykuł lub obejrzyj poniższe nagranie wideo.
Spis treści
Zobacz case study
Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing?
Na czym polegał pierwszy sukces CM w naszej firmie?
4 lipca 2017 został opublikowany wpis na blogu Projekt Marketing z nagraniem wideo opublikowanym w serwisie YouTube. Do wpisu został także dołączony dokument PDF.
Szczegóły:
- Tytuł wpisu: Powiadomienia push web – zastosowanie notyfikacji w marketingu internetowym.
- [Link] do wpisu.
- [Link] do materiału wideo YT.
- [Link] do dokumentu PDF.
Trzy dni później… 1#Sukces
Dość nieoczekiwanie otrzymałem maila od Radosława Knesza z Gravitec z nieoczekiwanymi profitami.
Zawartość maila.
Cześć Paweł,
Twój wpis na bloga oraz You Tube zrobił mi dzisiaj dzień – dzięki! Bardzo fajnie, że przedstawiłeś technologię web push w tak przystępny sposób. Oczywiście Wasza agencja na domenie www.projektmarketing.pl ma u nas dożywotnio naszą technologię w wersji enterprise za darmo. Tak przy okazji, czy możemy udostępnić Twój wpis na blogu i You Tube na naszej stronie, kanałach social media?
P.S: Jeśli chciałbyś, np. dać kilku swoim klientom / odwiedzającym stronę dostęp do Gravitec z 50% rabatem to daj znać – bez problemu możemy odpalić kilka takich kont.
Co zyskaliśmy?
- Dobrą relację i znajomość na Linkedin.
- Lepszą rozpoznawalność marki.
- Darmowe użytkowanie narzędzia do powiadomień push.
- Rabat -50% dla klientów Agencji Projekt Marketing.
Rekordowy ruch na stronie
Domena ProjektMarketing.pl została zarejestrowana 27 lutego 2017 roku. Tematyka pozycjonowania stron internetowych i marketingu jest wysoce konkurencyjna… A jednak, już młoda domena z dobrą, wartościową i angażującą treścią może odnieść sukces.
To dopiero początek…
1 wpis, 1 materiał wideo, 1 dokument PDF może zrobić dobry i skuteczny marketing przez wiele lat.
Cztery dni później… #Sukces
Idąc za ciosem postanowiłem poprosić Radka o link zwrotny z serwisu Gravitec prowadzący do strony naszej firmy.
Radek zrobił jeszcze lepsze posunięcie…
Wykorzystał content marketing na swojej stronie Gravitec. Opublikował tutorial, jak uruchomić powiadomienia push i wykorzystał moje nagranie wideo o wdrożeniu powiadomień push na stronie. Oczywiście podlinkował naszą agencję – [Link] do tutorialu w serwisie Gravitec.
Przyszłość content marketingu
Co zyskujemy jako agencja na przyszłość?
- Darmowe zasięgi do nowych odbiorców.
- Darmowy ruch organiczny na długie lata.
- Darmowy ruch ze strony odsyłającej Gravitec.
- Darmowy ruch z udostępnień strony w Social Media.
- Darmowy ruch z YouTube.
- Darmową promocję i reklamę firmy.
- Nowe propozycje współpracy.
- Nowe kontakty biznesowe.
Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Jeżeli uznasz, że case o content marketingu okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.
