2017-07-07 Content Marketing 0 Opinie
content is king

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić potęgę content marketingu, która wypływa sama z siebie. Content marketing potrafi zaskoczyć błyskawicznie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonałem się o tym na własnej skórze, przekonują się o tym ludzie na całym świecie. W branżach mniej konkurencyjnych można całkowicie zdominować niszę lub spowodować ogromną wyrwę u konkurencji, która osiadła na laurach zapominając, że content is king. Czy warto inwestować w content marketing? Przecież wymaga to pracy, strategii, nakładu czasu, czy środków finansowych, ale… Produkcja angażującej treści to proces jednorazowy, który pracuje 24 h / dobę przez wiele lat. Lepszego pracownika nie znajdziesz w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, dlatego w content marketing trzeba inwestować każde zaoszczędzone środki finansowe. Jeżeli uważasz inaczej, to koniecznie przeczytaj ten artykuł lub obejrzyj poniższe nagranie wideo.

Zobacz case study

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing?

Na czym polegał 1#Sukces content marketingu w naszej firmie?

4 lipca 2017 został opublikowany wpis na blogu Projekt Marketing z nagraniem wideo opublikowanym w serwisie YouTube. Do wpisu został także dołączony dokument PDF.

Szczegóły:

  • Tytuł wpisu: Powiadomienia push web – zastosowanie notyfikacji w marketingu internetowym.
  • [Link] do wpisu.
  • [Link] do materiału wideo YT.
  • [Link] do dokumentu PDF.

3 dni później… 1#Sukces

Dość nieoczekiwanie otrzymałem maila od Radosława Knesza z Gravitec z nieoczekiwanymi profitami.

Zawartość maila.

Cześć Paweł,

Twój wpis na bloga oraz You Tube zrobił mi dzisiaj dzień – dzięki! Bardzo fajnie, że przedstawiłeś technologię web push w tak przystępny sposób. Oczywiście Wasza agencja na domenie www.projektmarketing.pl ma u nas dożywotnio naszą technologię w wersji enterprise za darmo. Tak przy okazji, czy możemy udostępnić Twój wpis na blogu i You Tube na naszej stronie, kanałach social media? 

P.S: Jeśli chciałbyś, np. dać kilku swoim klientom / odwiedzającym stronę dostęp do Gravitec z 50% rabatem to daj znać – bez problemu możemy odpalić kilka takich kont.

Co zyskaliśmy?

  • Dobrą relację i znajomość na Linkedin.
  • Lepszą rozpoznawalność marki.
  • Darmowe użytkowanie narzędzia do powiadomień push.
  • Rabat -50% dla klientów Agencji Projekt Marketing.

Rekordowy ruch na stronie

Domena ProjektMarketing.pl została zarejestrowana 27 lutego 2017 roku. Tematyka pozycjonowania stron internetowych i marketingu jest wysoce konkurencyjna… A jednak, już młoda domena z dobrą, wartościową i angażującą treścią może odnieść sukces.

rekordowy ruch na stronie

To dopiero początek…

1 wpis, 1 materiał wideo, 1 dokument PDF może zrobić dobry i skuteczny marketing przez wiele lat.

4 dni później… #Sukces

Idąc za ciosem postanowiłem poprosić Radka o link zwrotny z serwisu Gravitec prowadzący do strony naszej firmy.

Radek zrobił jeszcze lepsze posunięcie…

Wykorzystał content marketing na swojej stronie Gravitec. Opublikował tutorial, jak uruchomić powiadomienia push i wykorzystał moje nagranie wideo o wdrożeniu powiadomień push na stronie. Oczywiście podlinkował naszą agencję – [Link] do tutorialu w serwisie Gravitec.

Przyszłość content marketingu

Co zyskujemy jako agencja na przyszłość?

  • Darmowe zasięgi do nowych odbiorców.
  • Darmowy ruch organiczny na długie lata.
  • Darmowy ruch ze strony odsyłającej Gravitec.
  • Darmowy ruch z udostępnień strony w Social Media.
  • Darmowy ruch z YouTube.
  • Darmową promocję i reklamę firmy.
  • Nowe propozycje współpracy.
  • Nowe kontakty biznesowe.

Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Jeżeli uznasz, że case o content marketingu okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]
5 (100%) 1 vote

duplikacja treści

Unikalne artykuły o MARKETINGU I SEO Prosto na Twój najlepszy adres e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *