Marketing internetowy

Marketing internetowy krok po kroku. Zobacz wideo poradniki, jak zrobić marketing biznesu w Internecie. Poznaj darmowe i płatne narzędzia marketingowe, dzięki który zbudujesz dobrą relację z ludźmi i zwiększysz konwersje.

2017-08-01 Marketing internetowy 4 Opinie
answer the public poradnik

Answer The Public – odpowiedź na lepszy content i skuteczny marketing!

Jak zrobić dobry marketing w nowej firmie i zdobyć pierwszych klientów z wyszukiwarki Google? W jaki sposób wznieść uznaną markę na wyższy poziom i zwiększyć zyski? Odpowiedzią jest content marketing, czyli użyteczna i atrakcyjna forma treści, która jest chętnie udostępniana przez ludzi. Cytowanie angażującej treści w mediach społecznościowych, forach, czy blogach pozwala skierować ruch na stronę, który konwertuje nowych klientów. Jednak starannie przygotowany artykuł będzie nieprzeczytany, jeżeli będzie odpowiadał na pytania, o które nikt nie pyta w wyszukiwarce Google. Prawdziwą sztuką jest opracowanie treści, która trafi w potrzeby użytkowników. W dzisiejszym artykule zaprezentuję, jak wykorzystać darmowe narzędzie SEO do kampanii content marketingowych. Przygotowałem poradnik narzędzia Answer The Public, który jest sejfem pomysłów na content. Wystarczy zaledwie kilka sekund, aby odkryć pytania użytkowników wyszukiwarki Google, zaplanować działania content marketingowe lub zoptymalizować istniejące treści na stronie internetowej.

czytaj dalej

2017-07-28 Marketing internetowy 2 Opinie
google trends poradnik

Google Trends – Poradnik z przydatnymi analizami

Każdy biznes można opisać za pomocą rozmaitych słów kluczowych będących nazwami ofert, usług, czy produktów. Czy wiesz, że Trendy Google umożliwiają dogłębną analizę niszy pod kątem planowania działań marketingowych? Co więcej… Narzędzie Google Trends to idealny przewodnik dla początkujących przedsiębiorców, którzy poszukują dobrych pomysłów na biznes. Trendy zapytań w Google są użyteczne pod kątem wyboru biznesu, ale również oceny sezonowości usług i produktów odnośnie sprzedaży. Każde słowo kluczowe wpisywane do wyszukiwarki Google posiada swoją unikalną sezonowość zależną od pory roku, sytuacji na rynku, czy nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Być może jesteś właścicielem biznesu sezonowego, dlatego strategia pozyskiwania klientów z wyszukiwarki powinna być starannie dopracowana, aby odniosła sukces w miesiącach szczytu. Przewidywanie zmian zachodzących w biznesie pozwala przygotować się na lepsze i gorsze okresy panujące na rynku.

czytaj dalej

2017-07-17 Marketing internetowy 0 Opinie
google tag manager

Google Tag Manager – Poradnik

Sprawność to bardzo ważna cecha nowoczesnego marketingu internetowego. Przygotowanie i wdrożenie strategii marketingowej może się mocno wydłużać w czasie. Procesy instalacji kodów śledzenia konwersji, tagów remarketingowych i innych kodów śledzących mogą również okazać się czasochłonne. Wdrożenie na stronę wszelkich kodów niezbędnych do uruchomienia kampanii dotychczas musiało się odbywać za pośrednictwem webmastera lub programisty. I tutaj pojawia się problem tzw. wąskiego gardła. Wystarczy, że webmaster poszedł na urlop i cała kampania marketingowa musiała poczekać kilka, kilkanaście dni. Do tego dochodzą nieprzewidziane sytuacje losowe webmastera i długo wyczekiwana kampania musiała poczekać na powrót specjalisty, który wdrożyłby niezbędne kody marketingowe na stronę. Rozwiązaniem problemu stał się Google Tag Manager, którego obsługa jest prosta oraz intuicyjna. Z poziomu Managera Tagów Google można samodzielnie uruchomić inne narzędzia marketingowe oraz wszelkie kody niezbędne do aktywacji kampanii. Jeżeli chcesz zaoszczędzić czas oraz sprawnie przeprowadzić kampanie marketingowe z wykluczeniem działu IT, to zapraszam do lektury i obejrzenia tutoriali.

czytaj dalej

2017-07-10 Marketing internetowy 0 Opinie
tanie domeny

Tanie domeny internetowe PL – Ranking, rejestracja, zakup i transfer

Planujesz stworzenie własnej strony www? Niezależnie od tego, czy będzie to prosta strona wizytówka, blog, czy sklep internetowy będziesz musiał uporać się z problemem zakupu domeny i serwera. Optymalizacja kosztów to bardzo ważny element budowania własnego biznesu. Nieprzemyślany zakup domeny u pierwszego lepszego rejestratora domeny wiąże się z ryzykiem wysokich cen i corocznego przepłacania za odnowienie domeny. Jako osoba początkująca możesz połknąć haczyk i zarejestrować tanią domenę internetową za 0 zł. Zdecydowałem się przygotować ranking tanich rejestratorów domen internetowych z końcówką PL.

czytaj dalej

2017-07-07 Content Marketing 0 Opinie
content is king

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić potęgę content marketingu, która wypływa sama z siebie. Content marketing potrafi zaskoczyć błyskawicznie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonałem się o tym na własnej skórze, przekonują się o tym ludzie na całym świecie. W branżach mniej konkurencyjnych można całkowicie zdominować niszę lub spowodować ogromną wyrwę u konkurencji, która osiadła na laurach zapominając, że content is king. Czy warto inwestować w content marketing? Przecież wymaga to pracy, strategii, nakładu czasu, czy środków finansowych, ale… Produkcja angażującej treści to proces jednorazowy, który pracuje 24 h / dobę przez wiele lat. Lepszego pracownika nie znajdziesz w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, dlatego w content marketing trzeba inwestować każde zaoszczędzone środki finansowe. Jeżeli uważasz inaczej, to koniecznie przeczytaj ten artykuł lub obejrzyj poniższe nagranie wideo.

czytaj dalej