Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2019-06-05 Marketing internetowy 4 Opinie
youtube - przewodnik z poradami po yt

Poradnik YouTube – jak promować markę, pozycjonować filmy i zarabiać na YT?

W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować poradnik YouTube. Serwis ten jest użyteczną platformą do wideo marketingu. Przygotowałem ciekawe przewodniki po serwisie YT, które zawierają proste instrukcje. Zobaczysz, jak krok po kroku założyć własny kanał firmowy. Nauczysz się optymalizować kanał i każdy film publikowany na tej platformie. Dowiesz się, jak skutecznie pozycjonować wideo na YouTube i pokażę Ci jak włączyć zarabianie na reklamach emitowanych w tym medium społecznościowym. Czy każdy może zarabiać na YT? Jakie nowe warunki dają przepustkę do generowania przychodu? Zapraszam do lektury.

czytaj dalej

2019-03-08 Pozycjonowanie 5 Opinie
bład 404

Błąd 404 a SEO – Tropem błędów w optymalizacji stron

Idąc tropem błędów w optymalizacji stron należy się zastanowić, co zrobić ze stronami, które zwracają kod błędu 404? W dzisiejszym artykule chciałbym przekazać najważniejsze informacje o tym, jak powstają błędy związane z niedostępnością treści na stronach i jak sobie z nimi poradzić, aby zyskać jeszcze więcej na SEO. Brak wiedzy na temat 404-ek i stron typu NOT FOUND może spowodować znaczącą utratę ruchu na stronie i spadek konwersji. Niestety, ale problem związany z generowaniem stron błędu dotyczy przede wszystkim właścicieli sklepów internetowych – właśnie do Was w pierwszej kolejności dedykuję ten poradnik. Pisząc ten artykuł myślę także o osobach, które planują stworzenie nowej strony i zmianę silnika serwisu. W przytoczonych sytuacjach warto mieć na uwadze error 404.

czytaj dalej

2019-02-11 Marketing internetowy 0 Opinie
płatności online

Płatności online – wybieramy najlepszą platformę internetowych przelewów

Zdecydowanie, niemal każdy z nas korzystał przynajmniej raz z usług sklepu internetowego. W dzisiejszych czasach, przy powszechnym dostępie do sieci, jest to najszybszy i najbardziej wygodny sposób dokonywania zakupów. Wiąże się on jednak zazwyczaj z koniecznością uiszczenia uprzedniej płatności. Jako, że tradycyjna forma przelewu z konta na konto, znacznie wydłużałaby cały proces, wiele sklepów decyduje się na uruchomienie płatności online, czyli dokonywanie przelewów przez pośredników, którzy od razu księgują wpłatę i wysyłają informację o przelewie do sklepu, który już w minutę po płatności, może zająć się przygotowywaniem wysyłki.

Które platformy płatności online są najlepsze? Czym się kierować przy ich wyborze? Poniżej prezentujemy ranking, porównanie, prowizje i opinie o Dotpay, PayU, Przelewy24 i TPay. Co warto wiedzieć o systemie płatności w kontekście SEO i pozycjonowania stron internetowych w wyszukiwarce Google? Sprawdzamy!

czytaj dalej

2018-09-03 Pozycjonowanie 4 Opinie
majestic

Majestic SEO – bratnia dusza każdego pozycjonera

Pozycjonowanie stron bardzo silnie powiązane jest z marketingiem internetowym. Doświadczony specjalista SEO posiada wiedzę, dzięki której znacząco poprawi widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych. Realizacja targetów w postaci dobrych pozycji, ruchu i klientów możliwe jest z profesjonalnymi narzędziami SEO. Bez odpowiednich narzędzi i dobrych fachowców nie zbudujesz domu. Identycznie jest z pozycjonowaniem. Obowiązkowym narzędziem każdego pozycjonera jest Majestic. Wszystkie agencje SEO, gdzie dotychczas pracowałem miały wykupioną subskrybcję z góry na cały rok. To mówi wiele, jak ważne narzędzie zostanie poruszone w dzisiejszym wideo poradniku.

czytaj dalej

2018-08-31 Pozycjonowanie 11 Opinie
link nofollow i link follow w pozycjonowaniu stron

Linki dofollow i linki nofollow w pozycjonowaniu stron

W pozycjonowaniu stron internetowych o wysokiej konkurencji strategie link building mają decydujące znaczenie, aby zwiększyć widoczność w SERP, pozyskać nowych klientów do biznesu i konwertować ruch na stronie. I chociaż żyjemy w epoce, gdzie dominuje content marketing to nadal musimy pamiętać, że mocne linki odgrywają istotną rolę w procesie pozycjonowania. Czy słyszałeś o kluczowych parametrach linku – dofollow i nofollow? Dwie bliźniacze nazwy, które mają kolosalne znaczenie dla SEO i robotów sieciowych. Dla zwykłego użytkownika Internetu atrybuty nofollow, czy dofollow nie mają żadnego znaczenia, natomiast dla właściciela strony wiedza na temat atrybutów dodawanych do linków jest bezcenna i absolutnie konieczna.

czytaj dalej