Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2020-03-26 Pozycjonowanie 6 Opinie
pozycjonowanie abonament

Pozycjonowanie w abonamencie. Wykorzystaj maksymalny potencjał SEO!

Szukasz agencji do pozycjonowania Twojej strony www? Zastanawiasz się, który model rozliczeń za usługi SEO wybrać? Masz do wyboru dwa podstawowe modele: pozycjonowanie za efekt i abonament SEO. Jeszcze kilka lat temu najpopularniejsze było pozycjonowanie za efekt, teraz dominuje pozycjonowanie w abonamencie. Wykażemy w tym przewodniku, że pozycjonowanie w ryczałcie jest optymalnym modelem rozliczeń z firmą pozycjonerską. Są jednak pewne warunki konieczne do spełnienia, aby abonament stał się inwestycją dochodową w okresie długoterminowym. W przeciwnym przypadku będzie to źle wydany budżet, wielkie niezadowolenie i niechęć do dalszego pozycjonowania.

czytaj dalej

2020-03-17 Pozycjonowanie 2 Opinie
kampania seo

Kampania SEO – jak przebiega proces SEO dla naszych klientów?

Wielu właścicieli stron uważa, że witryna dobrze wypozycjonowana zawsze będzie na topowych pozycjach wyszukiwarek internetowych. Później zdziwienie, że wyłączona kampania SEO i zaniedbanie marketingu internetowego przynoszą spadki w rankingu. Prawda jest inna – w walce o najlepsze pozycje nigdy nie możesz sobie pozwolić nawet na chwilę przestoju procesu SEO. Pozycjonowanie jest realizowane także przez Twoich konkurentów, którzy mają własne strategie budowania ruchu organicznego. Kampanie SEO nie powinny się skupiać wyłącznie na osiągnięciu TOP3, ponieważ celem pozycjonowania jest zwiększenie ruchu organicznego, który konwertuje klientów dla Twojego biznesu. Jeżeli zaniechasz inwestycji w działania SEO, to konsekwencją jest utrata klientów, a także spadki pozycji w Google. Jak zatem reklamujemy biznesy naszych klientów w wyszukiwarkach internetowych? Odpowiedź w poniższym przewodniku.

czytaj dalej

2020-01-29 Pozycjonowanie 7 Opinie
Pozycjonowanie płatne za efekt

Pozycjonowanie płatne za efekt. Kliencie nie wpadnij w pułapkę agencji SEO!

Niekoniecznie to, co pozornie wydaje się najlepszym rozwiązaniem jest nim w rzeczywistości. Warto o tym pamiętać przy wyborze formy rozliczeniowej za usługę pozycjonowania strony. Wielu klientów sądzi, że pozycjonowanie stron z płatnością za efekt TOP10 stanowi dzisiaj najbardziej atrakcyjny wariant. Rzeczywiście kiedyś tak było. Jednak dynamika zmian algorytmu Google spowodowała, że ten model obecnie jest zbyt ryzykowny dla biznesu klienta. Sprawdźmy, dlaczego tak się dzieje!

czytaj dalej

2020-01-17 Pozycjonowanie 2 Opinie
ekspert seo

Ekspert SEO – jak stać się jednym z nich?

Pisząc ten artykuł nie śmiem stwierdzić, że jestem ekspertem SEO. Mam 8 lat doświadczenia w pozycjonowaniu. Zaczynałem przygodę z SEO jako samouk, ucząc się na własnych błędach pozycjonowania strony mojego brata MatFiz24.pl. 7 lat pracuję zawodowo jako specjalista SEO. Zaczynałem od najniższego szczebla, czyli Juniora SEO i mozolnie nabywałem kolejne umiejętności SEO. Chciałbym Ci przekazać mój punkt widzenia, jak stać się SEO Ninją. Co ważne, prawdziwy ekspert SEO nigdy nie przestaje się uczyć i testować nowych rozwiązań. Spadki w Google są chlebem powszednim pozycjonera, zaś sztuką jest wyciąganie trafnych wniosków. Zobacz zatem, od czego zacząć i jak krok po kroku zostać ekspertem SEO?

czytaj dalej

2020-01-14 Pozycjonowanie 0 Opinie
analiza konkurencji seo

Analiza konkurencji SEO – kopiuj pomysły, nie content!

Dokładne monitorowanie widoczności strony internetowej pozwala ocenić efektywność działań pozycjonujących. Dlatego sprawdza się ruch organiczny, pozycje w rankingu Google na określone słowa kluczowe czy liczbę konwersji. Jednak to nie wystarczy. Konieczna jest również kontrola działań konkurencji i długofalowa strategia budowania ruchu organicznego. Okazuje się, że analiza konkurencji SEO w kontekście dynamicznego rozwoju widoczności strony w Google jest absolutnie konieczna.

czytaj dalej