Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2018-05-21 Pozycjonowanie 0 Opinie
mobilne seo

Mobilne SEO – ostateczny poradnik 2018

W dzisiejszych czasach coraz więcej osób dokonuje zakupów za pośrednictwem różnorodnych urządzeń mobilnych, dlatego też warto jak najszybciej zainwestować w SEO mobilne, aby zdobyć wielu potencjalnych klientów. Niniejszy artykuł to doskonała propozycja dla wszystkich tych osób, które chcą poznać podstawowe techniki optymalizacji stron na urządzeniach mobilnych. W pierwszej kolejności dowiesz się, dlaczego optymalizacja mobilna jest tak ważna. Dowiesz się, jak w końcu przygotować się na mobile-first index i dlaczego ważny jest kontekście pozycjonowania strony internetowej w wyszukiwarce Google.

czytaj dalej

2018-04-26 Pozycjonowanie 0 Opinie
linki afiliacyjne

Czy linki partnerskie i linki płatne szkodzą stronie pozycjonowanej?

W dzisiejszym wpisie chciałbym odpowiedzieć na pytanie, czy linki partnerskie oddziałują negatywnie na pozycjonowanie? Chciałbym szerzej omówić, czym jest program partnerski i w jaki sposób skutecznie zarabiać w sieciach afiliacyjnych bez łamania wytycznych Google. Zagadnienie postanowiłem omówić na stronie Bloker-Cellulitu.pl stworzonej pod program partnerski do promowania preparatów antycellulitowych. Nie oceniajmy w tym wpisie czy tabletki i preparaty na cellulit prezentowane w dzisiejszym nagraniu są skuteczne. Celem przygotowanego materiału wideo jest zaprezentowanie od strony technicznej – jak osadzić linki partnerskie na stronie, aby nie otrzymać kary od Google w postaci obniżenia widoczności strony.

czytaj dalej

2018-03-24 Marketing internetowy 0 Opinie
keyword hero

Keyword Hero – jak legalnie odtajnić zakazane frazy przez Google NOT PROVIDED?

Optymalizacja strony pod SEO wiąże się z właściwym użyciem najczęściej stosowanych przez użytkowników fraz kluczowych. Przez szereg lat sporym ułatwieniem było Google Analytics, system statystyczny pokazujący frazy. Niestety działania z 2011 roku mające na celu modyfikację wyszukiwarki zaowocowały ukryciem tych cennych danych. Zamiast nich pojawiał się komunikat „not provided”, który uniemożliwiał podejrzenie statystyk i tym samym skomplikował cały proces działań w obszarze SEO / SEM.

czytaj dalej

2018-03-16 Pozycjonowanie 2 Opinie
keywords research

Najlepsze narzędzia do wyszukiwania słów kluczowych [RANKING]

Słowa kluczowe to klucze do bram Google. Do znalezienia dobrych fraz pod pozycjonowanie i działania reklamowe potrzebujesz odpowiednich narzędzi. Dysponując już tymi narzędziami będziesz potrzebował wiedzy, w jaki sposób robić keywords research – czyli wyszukiwanie słów kluczowych ogólnych i long tail pod pozycjonowanie szerokie. Brak tej wiedzy spowoduje, że stracisz wiele czasu na marketing niewłaściwych słów kluczowych, przepalisz pieniądze w promocje złych słów, a koniec końców dojdziesz do wniosku, że marketing w wyszukiwarce Google w Twojej branży nie działa. Nie musi tak być, dlatego zapoznaj się z poniższym poradnikiem. Przygotowałem ranking przydatnych narzędzi wraz z instrukcją obsługi, dzięki czemu osoba początkująca w temacie pozycjonowania powinna sobie poradzić w doborze odpowiednich fraz do działań marketingowych w Google.

czytaj dalej

2018-02-22 Pozycjonowanie 20 Opinie
duplicate content - powielanie treści a seo

Duplicate content i 16 przypadków szkodliwego powielania treści [PORADNIK SEO]

Czy popełniasz błędy związane z Duplicate Content, szeroko rozumianą duplikacją treści na stronie i poza stroną www? Możesz mi wierzyć na słowo, ale większość klientów z którymi współpracuje ma problem z DC. Większość problemów z duplikacją treści wynika z nieświadomości właścicieli stron, co skutkuje obniżeniem widoczności strony w Google i utratą klientów z kanału organicznego. Zdarzają się przypadki, że niektóre osoby wykonują celowe działania związane z duplikacją treści na wielu różnych domenach próbując uzyskać lepszą widoczność i większy ruch. Niestety, ale skutek będzie odwrotny od zamierzonego. Największą karą dla właściciela strony za tego typu praktyki jest ban od Google polegający na usunięciu strony z indeksu wyszukiwarki. Zachęcam Cię, abyś w pierwszej kolejności przeprowadził audyt SEO. Namierzenie i naprawienie błędów związanych z duplikacją treści to absolutny must have, jeżeli chcesz walczyć z konkurencją o pierwsze miejsca w Google. W dzisiejszym poradniku poznasz najpopularniejsze przypadki powielania treści i zobaczysz sposoby rozwiązania problemów.

czytaj dalej