Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2017-11-03 Pozycjonowanie 0 Opinie
frazy kluczowe dla sklepu pod seo

Jak ustrzelić dobre słowa kluczowe pod pozycjonowanie sklepu internetowego?

Po stworzeniu poprawnej struktury e-commerce należy dobrze opanować sztukę wyszukiwania słów kluczowych pod pozycjonowanie w organicznych wynikach wyszukiwarki Google. Osoby początkujące mogą bardzo szybko wpaść w pułapkę wyszukiwania fraz zbyt ogólnych bądź fraz niedopasowanych do zawartości sklepu czy podstrony wybranej do pozycjonowania. Zdecydowałem się zaprezentować kilka uniwersalnych szablonów wyszukiwania fraz, które z bardzo dużym prawdopodobieństwem mogą konwertować klientów za pośrednictwem wyszukiwarki. W sieci można znaleźć wiele poradników informujących, że każda fraza ma swoją unikalną trudność w wypozycjonowaniu na 1 stronę wyszukiwarki. Trudno nie zgodzić się z tym stwierdzeniem, jednak dzisiejszy wpis będzie uniwersalny pod kątem doboru fraz dla każdego sklepu internetowego bez względu na jego okres istnienia w sieci.

czytaj dalej

2017-10-19 Pozycjonowanie 2 Opinie
struktura sklepu i rodzaje stron pod pozycjonowanie

Struktura sklepu internetowego i rodzaje stron pod SEO

Dzisiaj chciałbym przedstawić strukturę sklepu internetowego przygotowaną pod kątem pozycjonowania stron. Logiczne zaprojektowanie architektury informacji dla robotów Google z uwzględnieniem użyteczności sklepu dla potencjalnych klientów to klucz do sukcesu. W poradniku zaprezentuję 13 różnych rodzajów stron, które można wykorzystać pod pozycjonowanie organiczne. Dowiesz się, z jakich podstron sklepu można skutecznie pozyskiwać ruch i klientów z naturalnych wyników wyszukiwarki Google. Wpis okaże się szczególnie przydatny dla przedsiębiorców, którzy przygotowują nowy sklep i zachodzi konieczność opracowania struktury przyjaznej pozycjonowaniu.

czytaj dalej

2017-09-18 Pozycjonowanie 5 Opinie
shoper - recenzja platformy sklepowej

Platforma Shoper pod kątem pozycjonowania sklepów internetowych – Recenzja

W nadchodzących dniach założę własny sklep internetowy, gdzie pokażę Ci jak skutecznie pozycjonować e-commerce, a przy okazji nagram kompletny kurs wideo. Efektywne pozycjonowanie firmowych stron i sklepów w organicznych wynikach wyszukiwania Google wymaga odpowiedniej platformy sklepowej, która będzie przyjazna SEO. Na rynku można znaleźć wiele darmowych i płatnych technologii sklepowych, dlatego zrobiłem rekonesans w Internecie. Jeżeli planujesz założyć swój własny sklep internetowy pod pozycjonowanie, to zapraszam do lektury.

czytaj dalej

2017-09-11 Pozycjonowanie 0 Opinie
seo a pozycjonowanie stron

Pozycjonowanie i SEO – w czym jest różnica pojęć?

W branży utarło się, że agencja SEO to inaczej firma pozycjonerska. Utarło się także stwierdzenie, że SEO w praktyce znaczy dokładnie tyle, co pozycjonowanie. Na forach dyskusyjnych, portalach i blogach pojęcia są zamiennie cytowane. Czy SEO=Pozycjonowanie? Co oznacza SEO i na czym polega pozycjonowanie stron? Jaki jest cel i zakres prac wchodzących w skład wyżej wymieniowych pojęć? Zrozumienie tych zagadnień można prosto wytłumaczyć na przykładzie z życia wziętym. Czy ziarnko, jest jabłkiem? Nie, ziarnko jest częścią jabłka – podobnie SEO jest częścią pozycjonowania. Na podstawie symbolicznego przykładu powinieneś wiedzieć, że SEO istotnym elementem skutecznego pozycjonowania stron, który przynosi owoce w postaci klientów z wyszukiwarki Google.

czytaj dalej

2017-08-28 Content Marketing 0 Opinie
content marketing w pozycjonowaniu

Content marketing w pozycjonowaniu stron – jak zdobyłem 1 klienta do pozycjonowania ze strony Projekt Marketing?

Sukcesy i porażki w biznesie są nośnikiem ogromnej porcji wiedzy z której warto korzystać pełnymi garściami. W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować potęgę content marketingu w branży pozycjonowania stron. Pokażę Ci, jak szybko i praktycznie za darmo pozyskałem pierwszego klienta do pozycjonowania firmowej strony lokalnej za pośrednictwem strony Projekt Marketing, a dokładnie wpisu na blogu. Warto pamiętać, że branża pozycjonowania stron jest konkurencyjna, a klienci nieufni z powodu dużej ilości nieuczciwych agencji SEO. Sukces naszej firmy jest tym większy, że test pozyskania klienta okazał się w 100% skuteczny i efektywny.

czytaj dalej