Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2017-06-21 Pozycjonowanie 0 Opinie
pozycjonowanie sklepów internetowych

Jak zrobić dobre SEO w e-commerce? Pozycjonowanie sklepów internetowych

Dzisiejszy poradnik powstał z myślą o każdym właścicielu sklepu internetowego. Pozycjonowanie organiczne to najtańszy długofalowy sposób na pozyskanie wysokiej jakości ruchu, który generuje leady, zapytania o produkty bądź usługi. Ruch z wyszukiwarki Google to przede wszystkim osoby odwiedzające sklep, które dokonują zakupów. Konwertują o każdej porze dnia i nocy… Skuteczne pozycjonowanie sklepów to proces wymagający systematycznej pracy, której efekty widać dopiero po kilku miesiącach. W początkowej fazie istnienia sklepu internetowego pojawia się jeden zasadniczy problem – SEO nie przynosi natychmiastowych efektów, a podatki i ZUS trzeba opłacać. Decydując się na współpracę z firmą pozycjonerską istnieje ryzyko, że trafisz na nieuczciwą agencję. Warto poszukać dobrej firmy SEO, ponieważ pozycjonowanie e-sklepu wymaga przemyślanej strategii. Niewłaściwe słowa kluczowe wybrane do pozycjonowania skutkują przepaleniem budżetu i brakiem konwersji. Jeżeli chcesz samodzielnie i odpowiedzialnie pozycjonować sklep bez ryzyka kary ręcznej od Google, to zapraszam do lektury!

czytaj dalej

2017-06-20 Pozycjonowanie 0 Opinie
strona mobilna i responsywna

Strona mobilna czy strona responsywna? Zalety i wady

Dzisiaj chciałbym poruszyć bardzo ważne zagadnienie będące częścią checklisty wykorzystywanej w trakcie optymalizacji stron. Mam tutaj na myśli pojęcia stron mobilnych i responsywnych. W związku z gwałtownym przyrostem użytkowników wykorzystujących urządzenia przenośne do przeglądania zasobów Internetu jesteśmy świadkami wielkiej rewolucji technologicznej. Wyszukiwarka Google oficjalnie zaleca, aby każdy właściciel strony www posiadał witrynę dostosowaną do urządzeń mobilnych. Właściciele stron, którzy nie posiadają witryny dostosowanej do urządzeń mobilnych mogą się teraz złapać za głowę, ponieważ do konkurencji powędruje ruch z urządzeń przenośnych. Efektem braku strony dostosowanej do urządzeń mobilnych jest utrata klientów, mniejsza konwersja i zyski.

czytaj dalej

2017-06-17 Marketing internetowy 0 Opinie
google adsense poradnik

Google AdSense – Wideo poradnik zarabiania na reklamach

Jesteś właścicielem strony internetowej i szukasz skutecznych sposobów zarabiania w internecie? Czy może regularnie nagrywasz autorskie materiały wideo i chcesz dowiedzieć się, jak rozpocząć zarabianie na YouTube? Reklamy Google AdSense to jeden z najpopularniejszych programów, który umożliwia zarabianie na reklamach z poziomu strony internetowej i serwisu YouTube. Co należy zrobić i jakie warunki należy spełnić, aby przystąpić do programu AdSense? Czego należy się wystrzegać, aby uniknąć dożywotniego bana i regularnie zarabiać z reklam? Zapraszam do obejrzenia wideo poradnika.

czytaj dalej

2017-06-12 Pozycjonowanie 0 Opinie
mikroformaty google

Mikroformaty i mikrodane – jak pomóc Google zrozumieć treści na stronie?

Mikroformaty Google to obowiązkowy temat dla specjalistów SEO, agencji zajmujących się tworzeniem stron i wszystkich osób, które zdecydowały się na samodzielne pozycjonowanie stron. Wiedza na temat mikroformatów jest szczególnie przydatna na etapie tworzenia stron internetowych i pomaga w optymalizacji serwisów dla robotów sieciowych. Optymalizacja strony uwzględniająca mikroformaty pozwala wyróżnić się na tle konkurencji w wynikach wyszukiwania i zrobić profesjonalny marketing serwisu wyszukiwarce Google.

czytaj dalej

2017-06-10 Pozycjonowanie 0 Opinie
mikroformaty adresu

Optymalizacja mikroformatów adresu firmy pod kątem lokalnego pozycjonowania stron

Mikroformat hCard umożliwia prezentację danych kontaktowych przedsiębiorstw, pracowników firm, czy lokalizację miejsc. Co więcej… W słowniku danych strukturalnych Schema.org można znaleźć mikrodane, które umożliwiają oznaczanie miejsc z wykorzystaniem geolokalizacji. Według badań to właśnie hCard jest najpopularniejszym mikroformatem na świecie. W dzisiejszym poradniku pokażę Ci, jak można zoptymalizować adres firmowy pod kątem pozycjonowania lokalnych słów kluczowych w wynikach wyszukiwania.

czytaj dalej