Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2017-07-10 Marketing internetowy 0 Opinie
tanie domeny

Tanie domeny internetowe PL – Ranking, rejestracja, zakup i transfer

Planujesz stworzenie własnej strony www? Niezależnie od tego, czy będzie to prosta strona wizytówka, blog, czy sklep internetowy będziesz musiał uporać się z problemem zakupu domeny i serwera. Optymalizacja kosztów to bardzo ważny element budowania własnego biznesu. Nieprzemyślany zakup domeny u pierwszego lepszego rejestratora domeny wiąże się z ryzykiem wysokich cen i corocznego przepłacania za odnowienie domeny. Jako osoba początkująca możesz połknąć haczyk i zarejestrować tanią domenę internetową za 0 zł. Zdecydowałem się przygotować ranking tanich rejestratorów domen internetowych z końcówką PL.

czytaj dalej

2017-07-07 Content Marketing 0 Opinie
content is king

Jak odnosić sukcesy w firmie przez content marketing? [CASE STUDY]

W dzisiejszym artykule chciałbym przedstawić potęgę content marketingu, która wypływa sama z siebie. Content marketing potrafi zaskoczyć błyskawicznie i to w najmniej oczekiwanym momencie. Przekonałem się o tym na własnej skórze, przekonują się o tym ludzie na całym świecie. W branżach mniej konkurencyjnych można całkowicie zdominować niszę lub spowodować ogromną wyrwę u konkurencji, która osiadła na laurach zapominając, że content is king. Czy warto inwestować w content marketing? Przecież wymaga to pracy, strategii, nakładu czasu, czy środków finansowych, ale… Produkcja angażującej treści to proces jednorazowy, który pracuje 24 h / dobę przez wiele lat. Lepszego pracownika nie znajdziesz w dzisiejszym skomputeryzowanym świecie, dlatego w content marketing trzeba inwestować każde zaoszczędzone środki finansowe. Jeżeli uważasz inaczej, to koniecznie przeczytaj ten artykuł lub obejrzyj poniższe nagranie wideo.

czytaj dalej

2017-07-07 Pozycjonowanie 1 Opinie
cele pozycjonowania stron www

Jak SERPy i algorytmy Google wpływają na cele pozycjonowania stron internetowych?

W dzisiejszym artykule chciałbym zaprezentować, jak wyniki wyszukiwania i algorytmy wyszukiwarki Google silnie oddziałują na cele pozycjonowania stron internetowych. Jak cele SEO wyglądały kiedyś, jak wyglądają dzisiaj, a jak będą wyglądać w przyszłości? Z moich osobistych doświadczeń wynika, że rynek SEO dojrzewa i klienci z którymi współpracuję zaczynają rozumieć, skąd wynikają podwyższone ceny pozycjonowania stron. W dalszej części artykułu zaprezentuję, jak zmieniały się w czasie modele rozliczeń z firmami pozycjonerskimi. SEO się zmieniło, algorytmy również i sposób podejścia do pozycjonowania… Manipulowanie rankingiem wyszukiwarki Google z zastosowaniem w miarę bezpiecznych technik wymaga specjalistycznej wiedzy i czasu profesjonalisty, który kosztuje. Wdrożenie sztucznej inteligencji RankBrain do algorytmu wyszukiwarki sprawia, że cele SEO nie mogą być już oderwane od całościowych działań marketingowych. Pod koniec wpisu zaprezentuję moją osobistą opinię, w jakim kierunku zmierza SEO i jak mogą wyglądać wyniki wyszukiwania za kilka lat.

czytaj dalej

2017-07-04 Marketing internetowy 6 Opinie
powiadomienia push web

Powiadomienia push web – zastosowanie notyfikacji w marketingu internetowym

Dzisiaj chciałbym zaprezentować ciekawą alternatywę dla email marketingu. Mam tutaj na myśli powiadomienia web push zwane notyfikacjami. Wyobraźmy sobie, że stworzyłeś ofertę z rabatem i chciałbyś, aby dotarła do szerokiego grona odbiorców. Czy wiesz, że takie wiadomości można wyświetlać bezpośrednio na urządzeniach potencjalnych klientów? Z racji niewielkiej popularności powiadomień push, współczynnik klikalności wynosi nawet 15%. W matematycznym rozrachunku można stwierdzić, że na 100 wysyłanych ofert aż 15 osób przejdzie na stronę oferty i zapozna się z jej treścią.

czytaj dalej

2017-06-26 Marketing internetowy 3 Opinie
google adwords

Google AdWords – Poradnik

W początkowej fazie istnienia strony firmowej bądź sklepu internetowego pojawia się jeden zasadniczy problem. Młode przedsiębiorstwa jak najszybciej potrzebują nowych klientów, aby zapewnić stały przepływ gotówki, zwielokrotnić zyski, czy opłacać podatki. Jak szybko zdobyć dobrze konwertujący ruch? Z jakich źródeł zdobyć leady, zapytania o usługi i pozyskać pierwsze transakcje na stronie? Efekty uzyskane przez pozycjonowanie organiczne widać dopiero po kilku miesiącach, a każda nowa firma potrzebuje natychmiastowej konwersji. Dobrym źródłem płatnej reklamy jest Google AdWords. Większość przedsiębiorców popełnia kardynalne błędy w prowadzeniu kampanii AdWords, co skutkuje przepalaniem budżetu i zaniechaniem dalszych inwestycji w płatną reklamę. Postaram się stworzyć pomocny poradnik, który pomoże zmniejszyć stawki za kliknięcie reklamy i zoptymalizować koszty konwersji.

czytaj dalej