Blog o marketingu i SEO

Witaj na blogu Agencji Projekt Marketing. Bloga dedykujemy dla naszych Klientów, dziękując za powierzone zaufanie i możliwości rozwoju naszej agencji. W bonusie udostępniamy Wam darmowy dostęp do kopalni wiedzy o marketingu i SEO.

Na blogu znajdziesz obszerną bazę wartościowych materiałów wideo o szeroko pojętym marketingu. Dowiesz się, w jaki sposób zrobić skuteczną reklamę własnego biznesu za grosze. Prezentujemy przydatne poradniki o SEO oraz techniki, jak przeprowadzić efektywne i skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google. Zapraszamy do śledzenia naszych porad, artykułów i czytania bloga.

2017-08-24 Marketing internetowy 0 Opinie
gravatar - globalnie rozpoznawalny awatar

Gravatar – jak zrobić globalnie rozpoznawalny awatar i zwiększyć widoczność marki?

Skuteczne pozycjonowanie stron i kierowanie ruchu na stronę z wyszukiwarki Google to działania marketingowe, które pozwalają zdobyć klientów z sieci. Jeżeli chcesz pozyskać jeszcze więcej klientów do swojego biznesu, to warto pokazać swoją osobę w Internecie. Zadbanie o własną opinię i dobre relacje publiczne to jeden z etapów pozyskiwania klientów do biznesów drogą online. Ludzie chcą robić biznesy z profesjonalistami, których znają, których lubią i którym ufają. Daj się poznać innym ludziom w Internecie! Jeżeli prowadzisz bloga i jesteś aktywnym blogerem, to koniecznie powinieneś pokazać swoją osobę w sieci. Możesz skorzystać z bezpłatnego narzędzia Gravatar, które umożliwia zbudowanie globalnie rozpoznawalnego awataru. Czym jest Gravatar i dlaczego warto zadbać o własny awatar? Zapraszam do lektury!

czytaj dalej

2017-08-18 Pozycjonowanie 0 Opinie
pozycjonowanie czy google adwords

Co jest lepsze – pozycjonowanie, czy płatne reklamy Google AdWords?

W jakie źródła ruchu warto inwestować pieniądze po założeniu nowej strony internetowej? Które kanały dotarcia do klientów są najlepsze dla prężnie funkcjonującego przedsiębiorstwa? Wskazanie jednoznacznej odpowiedzi jest niemożliwe, ponieważ to zależy od rodzaju prowadzonego biznesu, sezonowości, czy grupy docelowej. Co lepiej wybrać – pozycjonowanie stron internetowych potocznie nazywane jako SEO, czy może lepszym rozwiązaniem okażą się linki sponsorowane w Google AdWords? Przygotowałem charakterystykę porównawczą, która może się okazać skuteczną receptą przy wyborze kanału dotarcia do potencjalnych klientów. Bitwę na argumenty czas zacząć.

czytaj dalej

2017-08-01 Marketing internetowy 5 Opinie
answer the public poradnik

Answer The Public – odpowiedź na lepszy content i skuteczny marketing!

Jak zrobić dobry marketing w nowej firmie i zdobyć pierwszych klientów z wyszukiwarki Google? W jaki sposób wznieść uznaną markę na wyższy poziom i zwiększyć zyski? Odpowiedzią jest content marketing, czyli użyteczna i atrakcyjna forma treści, która jest chętnie udostępniana przez ludzi. Cytowanie angażującej treści w mediach społecznościowych, forach, czy blogach pozwala skierować ruch na stronę, który konwertuje nowych klientów. Jednak starannie przygotowany artykuł będzie nieprzeczytany, jeżeli będzie odpowiadał na pytania, o które nikt nie pyta w wyszukiwarce Google. Prawdziwą sztuką jest opracowanie treści, która trafi w potrzeby użytkowników. W dzisiejszym artykule zaprezentuję, jak wykorzystać darmowe narzędzie SEO do kampanii content marketingowych. Przygotowałem poradnik narzędzia Answer The Public, który jest sejfem pomysłów na content. Wystarczy zaledwie kilka sekund, aby odkryć pytania użytkowników wyszukiwarki Google, zaplanować działania content marketingowe lub zoptymalizować istniejące treści na stronie internetowej.

czytaj dalej

2017-07-28 Marketing internetowy 2 Opinie
google trends poradnik

Google Trends – Poradnik z przydatnymi analizami

Każdy biznes można opisać za pomocą rozmaitych słów kluczowych będących nazwami ofert, usług, czy produktów. Czy wiesz, że Trendy Google umożliwiają dogłębną analizę niszy pod kątem planowania działań marketingowych? Co więcej… Narzędzie Google Trends to idealny przewodnik dla początkujących przedsiębiorców, którzy poszukują dobrych pomysłów na biznes. Trendy zapytań w Google są użyteczne pod kątem wyboru biznesu, ale również oceny sezonowości usług i produktów odnośnie sprzedaży. Każde słowo kluczowe wpisywane do wyszukiwarki Google posiada swoją unikalną sezonowość zależną od pory roku, sytuacji na rynku, czy nieprzewidzianych zdarzeń losowych. Być może jesteś właścicielem biznesu sezonowego, dlatego strategia pozyskiwania klientów z wyszukiwarki powinna być starannie dopracowana, aby odniosła sukces w miesiącach szczytu. Przewidywanie zmian zachodzących w biznesie pozwala przygotować się na lepsze i gorsze okresy panujące na rynku.

czytaj dalej

2017-07-26 Pozycjonowanie 10 Opinie
ubersuggestio - narzędzie do wyszukiwania słów kluczowych

Ubersuggest.io, czyli jak rozbić bank pomysłów na content?

Poszukujesz najlepszych słów kluczowych do kampanii SEO i reklam AdWords? W dzisiejszym poradniku zaprezentuję potęgę narzędzia Ubersuggest.io do robienia researchu słów kluczowych z nastawieniem na frazy long tail, czyli długi ogon. Wyszukiwanie odpowiednich fraz jest kluczem, który umożliwia skuteczne pozycjonowanie stron w wyszukiwarce Google, efektywne przeprowadzenie kampanii AdWords i produktywne zaplanowanie działań content marketingowych. Według utartej opinii, narzędzia SEO do wyszukiwania słów kluczowych służą wyłącznie do researchu dobrych, konwertujących fraz. Przygotowując kompletny marketing strony w wyszukiwarce Google należy również zoptymalizować kampanie reklamowe i wykluczyć słowa kluczowe, które wygenerują oszczędności dla budżetu.

czytaj dalej