2018-05-16 Pozycjonowanie 0 Opinie
link building

Czy znasz już wszystkie metody pozyskiwania mocnych linków SEO?

Nie jest żadną tajemnicą, że pozyskiwanie linków przychodzących do strony jest nadal najważniejszą umiejętnością specjalisty SEO. W praktyce potrzebujesz wielu umiejętności począwszy od tworzenia treści, programowania, sprzedaży, psychologii po szeroko pojęty marketing, aby inni ludzie łączyli się z Twoją witryną. Dlaczego warto pozyskiwać linki ze stron zewnętrznych? Jeżeli potrzebujesz więcej ruchu organicznego z wyszukiwarki Google, to budowanie linków staje się obowiązkowym działaniem! W internecie można znaleźć wiele teorii na temat metod pozyskiwania linków. Postanowiłem opracować materiały wideo, aby z teorii przejść do praktyki.

Skuteczne techniki na zdobycie linka pozycjonującego

W poradnikach zaprezentuję Ci kilka przydatnych metod prowadzących do pozyskania mocnego linka, który powinien wznieść widoczność Twojej strony w wyszukiwarkach na wyższy poziom. Każdy właściciel sklepu czy biznesu lokalnego marzy o tym, aby strona miała ruch, który skonwertuje rzesze klientów! W filmach pokażę Ci nie tylko techniki pozyskiwania linków, ale przede wszystkim metody zdobywania klientów.

1. Wymiana linków między stronami – link HTML za link JavaScript?

Pamiętaj, że ewentualna wymiana linków pomiędzy dwoma stronami powinna dotyczyć wymiany linka HTML za link HTML. W wolnej chwili administruję popularny serwis matematyczny mojego brata i chciałbym się podzielić historią z życia wziętą.

Portal edukacyjny wykorzystujący wymianę linków JavaScript za linki HTML zoptymalizował koszt pozyskania linka przynajmniej o 12 000 zł. Sam oceń czy metoda wymiany linków zaproponowana dla strony MatFiz24.pl jest uczciwa? W mojej opinii nie jest do końca uczciwa, ale skuteczna.

Zobacz wideo poradnik

Mocny link SEO za Twoją niewiedzę.

2. Usługa za mocny link SEO

Czy metodą płatności za wszystkie usługi muszą być pieniądze? Czasami wystarczy ruszyć głową i wykonać prostą usługę w zamian za linka zewnętrznego. Dla przykładu chciałbym Ci pokazać, jak to można zrealizować w praktyce. Nasza firma Projekt Marketing obok usług SEO zajmuje się także rozbudową wtyczki Fast Micro Pay do płatności WordPress.

Pewnego dnia otrzymaliśmy maila od jednego z właścicieli fundacji, który zawierał prośbę o wdrożenie funkcjonalności darowizn do wtyczki Fast Micro Pay. Postanowiliśmy wdrożyć wspomnianą funkcjonalność w zamian za umieszczenie dożywotniego linka na stronie fundacji. Tak też się stało!

Oprócz linka zyskaliśmy dodatkową funkcjonalność do wtyczki Fast Micro Pay, a żeby było ciekawiej… Funkcjonalność darowizn jaka została wdrożona za darmo – dzisiaj generuje największe zyski. Dobro powraca!

Zobacz wideo poradnik

Wykonywanie usługi w zamian za linka pozycjonującego.

3. Linki z domen producentów i dystrybutorów

Każdemu producentowi zależy na dużej sprzedaży i jak największych zyskach ze sprzedaży produktów. Zastanów się co można zrobić dla producenta, aby zdobyć linka.

Możesz nagrać wideo poradnik prezentujący praktyczne zastosowanie produktu. Stwórz artykuł na ten temat i prześlij do producenta. Jeżeli nie zdobędziesz linka ze strony internetowej producenta, to istnieje duża szansa, że producent udostępni film w social media. Chyba nie muszę Ci pisać, że wygenerujesz w ten sposób darmowe zasięgi, a nowi klienci będą tylko kwestią czasu!

Skoro już pisałem o wtyczce Fast Micro Pay, to chciałbym Ci pokazać materiał, w jaki sposób pozyskaliśmy mocnego linka SEO z Dotpay – jednego z największych operatorów płatności w Polsce. Jeżeli technika okazała się skuteczna na popularnego operatora płatności, to na pewno będzie pomocna w innych branżach.

4. Linki z artykułów gościnnych

W internecie znajdziesz wiele stron internetowych oferujących publikację artykułu gościnnego. A co najlepsze… artykuł z linkiem nofollow bądź dofollow możesz opublikować na zewnętrznej stronie całkowicie bezpłatnie. Przy okazji będziesz mógł dać się poznać czytelnikom zewnętrznej strony internetowej o pokrewnej tematyce. Dlaczego więc nie skorzystać z darmowej promocji?

Zachęcam Cię, abyś tworzył tego rodzaju wpisy gościnne – https://dailyweb.pl/google-search-console-prosta-video-instrukcja-dla-webmasterow/

Zobacz wideo poradnik

Jak zdobyć naturalne odnośniki z artykułu gościnnego?

5. Linki z artykułów sponsorowanych

Artykuł sponsorowany to treść content marketingowa z wplecionym linkiem pozycjonującym. Linki z artykułów sponsorowanych mają dużą moc. Korzystaj z tej metody pełnymi garściami, dopóki takie działania mają efektywny wpływ na pozycjonowanie stron.

Co prawda koszt publikacji artykułu sponsorowanego na mocnej domenie wynosi około 200 zł+ za artykuł z linkiem, ale warto stosować takie praktyki.

Idealną platformą content marketingową pośredniczącą w publikacji artykułów sponsorowanych jest WhitePress.

Zobacz wideo poradnik

Jak zdobywać linki z artykułów sponsorowanych i jaką domenę wybrać do publikacji artykułu?

6. Linki pochodzące z promocji świątecznych

Boże Narodzenie, Wielkanoc, Walentynki, Dzień Dziecka to idealny moment na zorganizowanie akcji promocyjnych i popularnych szeptanek. W trakcie gorączki przedświątecznej na branżowych forach internetowych powstaje wiele tematów, gdzie można zareklamować swoje produkty w obniżonej cenie, np z okazji Black Friday. Co ważne? Ryzyko zbanowania postów z linkiem nie powinno zostać potraktowane przez moderatorów for internetowych jako spam.

W poniższym materiale wideo pokazuje, że czasami wystarczy jeden post na forum internetowym, aby wygenerować przychód 127 zł. Oprócz pieniędzy możesz zyskać ruch z witryn odsyłających, wzmocnić rozpoznawalność marki i poprawić widoczność swojej strony.

Zobacz wideo poradnik

Jak zdobywać linki z Black Friday?

7. Linki wypływające ze skutecznej techniki fali

Technika w wielkim skrócie polega na przygotowaniu wartościowego artykułu eksperckiego wyczerpującego w 100% dany temat. Musisz przygotować taki artykuł, dzięki któremu zdobędziesz uznanie w swojej branży. W tym celu oprócz wartościowego artykułu należy zaangażować ekspertów z Twojej branży, którzy udzielą odpowiedzi na 1 lub 2 proste pytania w zamian za podlinkowanie strony eksperta.

Najlepsze jest to, że nie musisz być znaną osobą w swojej branży – znaczna część ekspertów udzieli odpowiedzi na nadesłane pytania. Później pozostaje już tylko obserwować słupki wzrostów ruchu, wypełnionych formularzy, zapisów na newsletter.

Początkowo sceptycznie podchodziłem do tego tematu, jednak podjąłem się tego zadania i zyskałem coś więcej niż same linki pozycjonujące. Technika fali oprócz samych linków ma znacznie szerszy wymiar marketingowy, dlatego poniżej przygotowałem ten materiał.

Zobacz wideo poradnik

Skuteczna technika fali – mocne linki SEO „przyłowem”.

Oto wpis, którzy przygotowałem pod technikę fali: https://projektmarketing.pl/duplicate-content-powielanie-tresci/

8. Katalogowanie stron internetowych

Dawne pozycjonowanie stron głównie opierało się na katalogowaniu stron. W dzisiejszych czasach pozyskuj linki głównie z katalogów stron branżowych. Ewentualnie z katalogu Wirtualna Polska czy katalogu Interia. Dodawanie strony do darmowego katalogu strony jest obarczone dużym ryzykiem, że Twoja strona znajdzie się w obecności spamu, stron porno czy hazardu. Szkoda Twojego czasu na takie miejscówki, a co więcej… Z dużą dozą prawdopodobieństwa zaszkodzą domenie pozycjonowanej.

Zobacz wideo poradnik

Jak zdobyć linka z katalogu Wirtualna Polska?

9. Linki z domen GOV.PL

Linki z domen rządowych mają pozytywne oddziaływanie na domenę pozycjonowaną. Dzięki nim można zwiększyć autorytet domeny oraz inne parametry SEO. Co najważniejsze… Linki z domen rządowych czy edukacyjnych różnicują profil linków przychodzących do strony. Zdobycie linka z domeny rządowej jest niezwykle trudne, dlatego tym bardziej link z tego typu domeny jest niezwykle wartościowy i cenny.

Zobacz wideo poradnik

Jak pozyskać linki z domen rządowych?

Więcej o linkach rządowych: https://projektmarketing.pl/jak-zdobyc-3-mocne-linki-domen-rzadowych-gov-pl/

10. Linki z wywiadów on-line

Linki z wywiadów są oryginalną formą linkowania strony internetowej. Na blogu PracaBezSzefa.pl możesz odpłatnie udzielić pytań do wywiadu biznesowego i pozyskać mocnego linka SEO.

Domena PracaBezSzefa.pl posiada ponad 900 fraz kluczowych TOP10 o tematyce biznesowej i jest dobrze podlinkowana.

widoczność top10 pracabezszefa

Przykładowe wywiady biznesowe:

Aby uzyskać dożywotniego linka pozycjonującego z bloga PracaBezSzefa.pl napisz do mnie wiadomość na mail: pawel.duda@projektmarketing.pl z informacją, że chciałbyś udzielić odpowiedzi do wywiadu biznesowego.

Szybko otrzymasz pytania do wywiadu na które udzielisz odpowiedzi. W stopce wywiadu znajdzie się link pozycjonujący dofollow przychodzący do Twojej strony www.

Koszt opublikowania wywiadu na blogu PracaBezSzefa.pl wynosi 100 zł brutto. W cenie wywiadu jest dożywotni link.

Zobacz wideo poradnik

Jak zdobyć dożywotni link SEO z wywiadu biznesowego na blogu PracaBezSzefa.pl?

Dlaczego warto opublikować wywiad online:

  • Budujesz rozpoznawalność swojej firmy w Internecie.
  • Pozyskujesz mocnego linka SEO z atrybutem dofollow, co umożliwia skuteczne pozycjonowanie stron.
  • Ludzie klikając w link przejdą na Twoją stronę internetową, dzięki czemu pozyskasz ruch na stronie i nowe interakcje użytkowników ze stroną.
  • Podstrona z opublikowanym wywiadem biznesowym pozycjonuje się w wyszukiwarce Google, generując coraz większy ruch i potencjalnych klientów.

Więcej: https://projektmarketing.pl/jak-pozyskiwac-mocne-linki-seo-z-wywiadow-online/

Mam też do Ciebie malutką prośbę. Jeżeli uznasz, że poradnik o metodach pozyskiwania linków okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.

Czy znasz już wszystkie metody pozyskiwania mocnych linków SEO?
4.33 (86.67%) 6 votes

duplikacja treści

Unikalne artykuły o MARKETINGU I SEO Prosto na Twój najlepszy adres e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *