2017-05-24 Pozycjonowanie 0 Opinie
pozycjonowanie cenników w wyszukiwarce google

Dlaczego warto tworzyć i pozycjonować cenniki usług w wyszukiwarce Google?

Poszukujesz konwertującego ruchu w swoim serwisie? W przypadku małych stron lokalnych i witryn niszowych problemem może być wybór dobrych słów kluczowych do pozycjonowania. Z jakich fraz pozyskiwać ruch w wynikach organicznych? Wiele firm lokalnych ma charakter usługowy, dlatego można to spożytkować i zagospodarować frazy long tail związane z cennikami usług. Okazuje się, że w przypadku wielu biznesów uruchomienie podstron z cennikami wraz z dobrą optymalizacją strony może znacząco zwiększyć widoczność serwisu, ilość telefonów i wypełnionych formularzy z zapytaniem o szczegóły oferty.

Przydatne poradniki dotyczące wyszukiwania słów kluczowych:

Dlaczego warto publikować nowe podstrony w serwisie?

Każda nowa podstrona mająca charakter edukacyjno-ofertowy pozwala kierować ruch na stronę z nowych słów kluczowych. Im więcej powstanie podstron angażujących grupę odbiorców, tym większe korzyści biznesowe dla właścicieli stron.

Google wprowadza nowe podejście do SEO i pozycjonowania stron. Strona, która maksymalnie wyczerpuje daną tematykę może z dużym prawdopodobieństwem zostać liderem w wynikach wyszukiwania i zagospodarować niszę.

Gospodarowanie niszy należy rozpocząć od małych kroków. Jednym z wielu kroków jest stworzenie podstron ofertowych wraz z cennikami usług.

Zobacz wideo poradnik

Tworzenie i pozycjonowanie cenników w wynikach organicznych.

W jakim celu tworzyć cenniki usług na stronie?

Patrząc pod kątem optymalizacji stron w SEO istnieją same korzyści wynikające z takiego rozwiązania.

1 korzyść – Pozyskanie konwertującego ruchu

Ludzie poszukując usług wpisują różne frazy do wyszukiwarki, typu: cennik, cena, ceny, tanie, tanio, najtańsze, dobre i tanie, ile kosztuje, wycena, promocje, rabaty, promocje cenowe, rabaty cenowe.

fraza pozycjonowanie stron cena

Także w branży SEO ludzie wpisują wiele kombinacji słów kluczowych związanych z cenami usług pozycjonowania stron. Zobacz, jak duży potencjał ruchu można skonwertować z tych słów na stronie naszej Agencji.

cennik pozycjonowania w google

2 korzyść – reklama rabatów cenowych w święta oraz imprezy okolicznościowe

Rabaty cenowe i promocje doskonale konwertują w święta, szczególnie w sklepach internetowych. Wykorzystaj okazję, gdy ludzie mają skłonności do robienia zakupów i prezentów dla swoich najbliższych. Promuj rabaty na stronie głównej serwisu, a także w newsletterze. Stwórz aktualności na stronie promujące wybrane produkty bądź usługi, gdzie dokonałeś przeceny.

3 korzyść – lepsze linkowanie wewnętrzne

Wykonując odpowiednie działania marketingowe związane z uruchomieniem cenników możesz uruchomić linkowanie wewnętrzne, które pozytywnie wpływa na pozycjonowanie stron internetowych.

4 korzyść – dłuższy czas pobytu użytkownika na stronie

Dobrze zrobione linkowanie wewnętrzne może przenieść użytkownika na inną podstronę serwisu, zwiększając tym samym okres pobytu na stronie. Im więcej podstron odwiedzi użytkownik w Twoim serwisie, tym większe prawdopodobieństwo, że zostanie Twoim klientem.

5 korzyść – topical authority podstrony i domeny

Gospodarujesz nowe słowa kluczowe związane z cenami usług w Twojej niszy.

Jak tworzyć cenniki usług na stronie?

Z punktu biznesowego ciężko jest ustalić dokładny cennik usług, bo zależny jest od rodzaju klienta, stopnia skomplikowania danej usługi, sezonowości oraz innych czynników zewnętrznych. Jeżeli taki problem występuje, wówczas należy stworzyć szacunkowy cennik usług (ceny usługi x rozpoczynają się od 150 zł, ceny usługi y rozpoczynają się od 800 zł, itd).

Lokalizację cenników należy dokładnie zaplanować w strukturze strony.

Dobrym rozwiązaniem jest:

  • Stworzenie i opisanie każdej usługi na osobnej podstronie + dodanie cennika.
  • Stworzenie zbiorczego cennika wszystkich usług + linkowanie wewnętrzne do każdej usługi z osobna.

Każda usługa powinna być dostępna z menu rozwijanego lub podlinkowana ze strony głównej.

Zbiorczy cennik usług powinien być dostępny z każdej podstrony serwisu, najlepiej z głównego menu.

Jeżeli jesteś zainteresowany współpracą z naszą firmą Projekt Marketing, to zobacz ceny pozycjonowania strony internetowej w Google.

Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Jeżeli uznasz, że poradnik – Jak tworzyć i pozycjonować cenniki usług w wyszukiwarce Google – okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.

Dlaczego warto tworzyć i pozycjonować cenniki usług w wyszukiwarce Google?
5 (100%) 1 vote

duplikacja treści

Unikalne artykuły o MARKETINGU I SEO Prosto na Twój najlepszy adres e-mail.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *