Pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron www krok po kroku. Zobacz poradniki wideo, jak zrobić dobrą optymalizację strony i sklepu internetowego. Odkryj proste techniki SEO, które skutecznie zwiększą widoczność serwisu w wyszukiwarce Google.
2019-08-10
Pozycjonowanie
Agencja SEO – inaczej firma pozycjonerska. Agencje SEO oferują pozycjonowanie stron i szeroko pojęty marketing w wyszukiwarce Google.
Dobre firmy zajmują się głównie opracowywaniem audytów SEO, optymalizacją strony pod kątem SEO, przygotowywaniem i wdrażaniem strategii linkowania, rozbudową treści na stronie, analityką internetową oraz raportowaniem klienta odnośnie wyników działań pozycjonujących.
czytaj dalej
2019-08-09
Pozycjonowanie
Filtr od Google – jest to kara nakładana przez Google na stronę internetową za łamanie wytycznych dla webmasterów. Kara od Google polega na tym, że strona www znajduje się w indeksie wyszukiwarki, jednak pozycja na słowo kluczowe lub grupy fraz jest obniżana o 30-50 pozycji.
czytaj dalej
2019-08-08
Pozycjonowanie
Będąc właścicielem firmowej strony, bloga bądź sklepu internetowego na pewno marzysz o pierwszych pozycjach w Google. Pozycjonowanie stron to proces wymagający czasu i specjalistycznej wiedzy. W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy strona jest widoczna w Google. Większość właścicieli stron tego nie robi, wyrządzając nieumyślnie szkodę dla własnych biznesów. Około miesiąc czasu trzeba poczekać aż roboty Google samodzielnie dodadzą Twoją stronę do indeksu wyszukiwarki, ale można to zrobić szybciej.
czytaj dalej
2019-08-06
Pozycjonowanie
Warunkiem rozpoczęcia działań związanych z pozycjonowaniem strony i budowaniem wysokich pozycji w Google jest dodanie strony do wyników organicznych wyszukiwarki. Tworząc nową stronę www lub nową podstronę należy poczekać nawet kilka dni, aż robot indeksujący odwiedzi nowy adres URL i doda go do indeksu Google. Jak szybko sprowadzić robota na stronę, aby w zaledwie kilka minut dodał nowy adres do indeksu wyszukiwarki. Zapraszam do obejrzenia poradnika szybkiego indeksowania stron internetowych poprzez odświeżone narzędzie Pobierz jako Google.
czytaj dalej
2019-07-13
Pozycjonowanie
Po stworzeniu przyjaznej struktury dla strony głównej pora zająć się przygotowaniem struktury kategorii i podkategorii sklepu internetowego oraz tekstów SEO. Skierowanie ruchu organicznego na kategorie i podkategorie pozwoli odwiedzającym zapoznać się z ofertą produktów udostępnianych w sklepie i przybliży klientów do decyzji zakupowych. Każdy właściciel sklepu powinien w sposób przemyślany rozpisać całą strukturę nazw kategorii i podkategorii sklepu oraz nazewnictwa produktów, co pozwoli przygotować strategię budowania widoczności organicznej pod słowa kluczowe ogólne i długi ogon. Zakładając nowy sklep on-line nie możesz liczyć na wysokie pozycje ogólnych słów kluczowych, ponieważ duże sklepy i supermarkety mają wypracowany autorytet w oczach Google. Ponadto konkurencja jest zbyt wysoka, aby się przebić do TOP10 z ogólnymi frazami. Najlepszą strategią dla nowo założonych sklepów jest przygotowanie planu pozycjonowania szerokiego na długi ogon. Do budowania widoczności sklepu wykorzystuje się teksty SEO publikowane na kategoriach i podkategoriach z naturalnie nasyconymi słowami kluczowymi.
czytaj dalej