2018-09-03 Pozycjonowanie 4 Opinie
majestic

Majestic SEO – bratnia dusza każdego pozycjonera

Pozycjonowanie stron bardzo silnie powiązane jest z marketingiem internetowym. Doświadczony specjalista SEO posiada wiedzę, dzięki której znacząco poprawi widoczność strony w wyszukiwarkach internetowych. Realizacja targetów w postaci dobrych pozycji, ruchu i klientów możliwe jest z profesjonalnymi narzędziami SEO. Bez odpowiednich narzędzi i dobrych fachowców nie zbudujesz domu. Identycznie jest z pozycjonowaniem. Obowiązkowym narzędziem każdego pozycjonera jest Majestic. Wszystkie agencje SEO, gdzie dotychczas pracowałem miały wykupioną subskrybcję z góry na cały rok. To mówi wiele, jak ważne narzędzie zostanie poruszone w dzisiejszym wideo poradniku.

Zanim przejdziemy do omówienia instrukcji obsługi narzędzia Majestic należy pamiętać, że linki nadal są bardzo ważnym elementem w pozycjonowaniu stron. Musisz pozyskiwać linki do swojej strony, jeżeli chcesz być wysoko w Google. Tylko skąd mam wiedzieć, z jakich stron linkować własną domenę? No właśnie…

Czym jest narzędzie Majestic?

Majestic – dawniej Majestic SEO. Narzędzie, które swoją popularność zdobyło wśród specjalistów do spraw pozycjonowania stron. Umożliwia kompleksową analizę dowolnej strony internetowej pod kątem pozyskiwanych linków.

Najważniejsze możliwości Majestic:

  • Odkryjesz linki pozyskane przez firmę pozycjonerską z którą współpracujesz bądź współpracowałeś.
  • Zobaczysz, z jakich rodzajów stron linkuje konkurencja i poznasz źródła tych linków.
  • Przeanalizujesz profil linków domeny wygasłej, gdzie zbudujesz przyszłe zaplecze SEO.
  • Dowiesz się, czy konkurencja dopuściła się nieetycznego depozycjonowania Twojej strony, np poprzez podlinkowanie ze stron typu SPAM.
  • Poznasz najpopularniejsze anchor text do wypozycjonowania słowa kluczowego.
  • Oszacujesz, ile linków możesz potrzebować (i z jakich stron), aby wypozycjonować konkretne zapytanie w Google.

Narzędzie zostało przetłumaczone na wiele języków, w tym polski.

Wyceń koszty link buildingu i pozycjonowania z Majestic

Dzięki narzędziu Majestic analiza profilu linków konkurencji i tempa przyrostu linków w skali miesiąca, kwartału czy całej historii domeny pozwala oszacować przybliżone koszty budowania linków do własnej strony (link building).

Z doświadczeniem pozycjonera możemy przeprowadzić analizę domen konkurentów pod kątem jakości, wieku, struktury, poziomu optymalizacji technicznego SEO czy pozyskanych linków. W Projekt Marketing także pomożemy Ci oszacować koszty pozycjonowania strony i przeanalizować konkurencję.

Jakie są koszty użytkowania Majestic?

Cena dostępu do funkcji premium Majestic zależy od pakietu rozliczanego w modelu abonamentowym. Oznacza to, że każdego miesiąca z Twojej karty kredytowej/debetowej zostanie pobrana opłata na poczet korzystania z narzędzia Majestic.

Najtańszy pakiet kosztuje 46.99 € / mies. Jeżeli wykupisz subskrybcję na cały rok, wówczas zapłacisz 39,16 € / mies. i zoptymalizujesz koszty.

Subskrybcję możesz anulować, unikając dostępu do narzędzia w dowolnym momencie.

Zobacz wideo poradnik

Wstęp do Majestic. Cennik i rejestracja narzędzia krok po kroku.

Czy warto pozycjonować stronę ze 100% linków dofollow?

Nie warto. Lepiej różnicować linki rel dofollow i nofollow. Jak to szybko sprawdzić? To proste! Skorzystaj z narzędzia Majestic. Wpisz adres domeny w głównym oknie wyszukiwania i poznaj najważniejsze dane odnośnie linków przychodzących do strony.

Statystyki odnośnie atrybutów linków znajdziesz w sekcji Lista backlinków.

Zobacz wideo poradnik

Analiza linków dofollow i nofollow w Majestic.

Mam też do Ciebie ogromną prośbę. Jeżeli uznasz, że poradnik o narzędziu Majestic okazał się wartościowy i pomocny, to udostępnij go swoim znajomym lub podlinkuj. Gdziekolwiek… Niech inni ludzie też na tym skorzystają.

duplikacja treści

Unikalne artykuły o MARKETINGU I SEO Prosto na Twój najlepszy adres e-mail.

Projekt Marketing potrzebuje danych zawartych w tym formularzu w celu dodania Cię do listy mailingowej.

4 komentarze - Majestic SEO – bratnia dusza każdego pozycjonera

  1. Paweł pisze:

    Majestic SEO – spoko. Jednak na dziś dzień Ahrefs pochłonął funkcjonalność Majestica, SENUTO i wielu innych narzędzi. Naturalnie do np Analizy profilu linków dobrze używać kilku urządzeń prócz GSC, jednak na pozostałe potrzeby wystarczy ahrefs w mojej opinii 🙂

  2. sigma pisze:

    Bardzo dobry poradnik. Właśnie mam dylemat, który z programów wybrać Majestic czy Ahrefs.. i jednak chyba bardziej przekonuje mnie ten pierwszy. Ale muszę poszukać jeszcze jakiś dodatkowych opinii na temat tych dwóch programów.

    1. Paweł Duda pisze:

      Porównując aktualną funkcjonalność Majestic i Ahrefs – to Ahrefs jest lepszy i jego polecam bardziej na dzień dzisiejszy. Ale też więcej kosztuje.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *