Szkoła pozycjonowania sklepów
Witaj na szkoleniu,
Mam nadzieję, po przerobieniu kursu będziesz potrafił samodzielnie i skutecznie pozycjonować sklep w wyszukiwarce Google.
Sklep wybrany do pozycjonowania w kursie wideo
Co to jest pozycjonowanie?
SEO i pozycjonowanie – w czym różnica pojęć
Dlaczego SEO?
Cele pozycjonowania stron
Etap 1 – Optymalizacja sklepu
Etap optymalizacji strony to działania wykonywane bezpośrednio w treści i kodzie źródła sklepu internetowego w celu zwiększenia widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.
Certyfikat SSL.
Przekierowanie 301 – HTTP na HTTPS przez wtyczkę lub .htaccess
Wtyczka WP Force SSL do sklepu na Woocommerce – https://pl.wordpress.org/plugins/wp-force-ssl/
Jeżeli będziesz wykonywał przekierowanie 301 za pośrednictwem pliku .htaccess pamiętaj o wykonaniu kopii zapasowej pliku.
Kod do wklejenia w pliku .htaccess na serwerze sklepu:
Indeksowanie sklepu w Google – Potencjalne problemy
Sklep PunktMeblowy.pl został zindeksowany w Google 19 października 2017 r
Przyjazne adresy URL
Przyjazne linki w sklepie WordPress z wtyczką Woocommerce
Instalacja Google Analytics i Google Search Console przez Google Tag Manager
Struktura sklepu i rodzaje stron pod pozycjonowanie
Przygotowanie excela do optymalizacji meta tagów
Pobierz excel do optymalizacji tytułu, H1 i meta description dla swojego sklepu w formacie:
Screaming Frog – pobieranie adresów pod optymalizację SEO
Przypisanie URLi do rodzajów stron
Uporządkowanie od najważniejszych do najmniejszych ważnych stron pod kątem SEO.
Szablon do wyszukiwania słów kluczowych na stronę główną
Wyszukiwanie słów kluczowych pod pozycjonowanie strony głównej sklepu
Eliminacja stron paginacji z excela optymalizacji meta tagów
Szablon do wyszukiwania słów kluczowych na kategorie
Jak wyszukiwać słowa kluczowe na kategorie sklepu?
Szablon do wyszukiwania słów kluczowych na producentów
Jak wyszukiwać słowa kluczowe na strony producentów?
Jak nazywać produkty w sklepie i co dalej z nimi zrobić?
Jak wyszukiwać słowa kluczowe na strony produktów w małym sklepie?
Zakładając, że prowadzisz niewielki sklep, wówczas warto ręcznie wyszukiwać słów kluczowych na każdą stronę produktową.
Jak szybko wyszukiwać fraz na strony produktowe w dużym sklepie?
W przypadku sklepów, które sprzedają kilka tysięcy produktów, wówczas warto zmienić taktykę wyszukiwania słów kluczowych na strony produktowe.
Wyszukiwanie słów kluczowych na stronę główną bloga
Jak wyszukiwać słowa kluczowe na kategorie i podkategorie bloga?
Jak wyszukiwać pomysłów na wpisy blogowe?
Jak szukać dobrych słów kluczowych na wpisy bloga?
Jak szukać słów kluczowych na strony statyczne?
Poszukiwanie słów kluczowych z KEYWORD HERO
Jak tworzyć tytuł, H1 i meta description pod SEO?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie sklepu?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na producenta w sklepie?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na produkty w sklepie?
Jak stworzyć globalny szablon optymalizacji wszystkich produktów w sklepie?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną bloga?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie bloga?
Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na wpisy bloga?
Pobierz excel z meta tagami prezentowanymi podczas kursu:
Bezpłatny monitoring słów kluczowych – Analityka wyszukiwania GSC
Monitoring słów kluczowych z Senuto
Monitoring wybranych fraz kluczowych z narzędziem Stat4Seo
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną sklepu?
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie sklepu?
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na strony producenta?
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description dla wszystkich produktów w sklepie?
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną bloga?
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie bloga?
Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description dla wszystkich wpisów na blogu?
Eliminacja błędów optymalizacyjnych przez Screaming Frog
Gwiazdki ocen w wynikach wyszukiwania
Mikroformaty adresu z miastem, województwem oraz państwem.
Tworzenie i testowanie pliku robots.txt
Tworzenie mapy witryny dla Google
Analiza SEO sklepu po 50 dniach istnienia w sieci
Analiza SEO z dnia 30 listopada 2017.