Szkoła pozycjonowania sklepów

Witaj na szkoleniu,

Mam nadzieję, po przerobieniu kursu będziesz potrafił samodzielnie i skutecznie pozycjonować sklep w wyszukiwarce Google.

Sklep wybrany do pozycjonowania w kursie wideo

Co to jest pozycjonowanie?

SEO i pozycjonowanie – w czym różnica pojęć

Dlaczego SEO?

Cele pozycjonowania stron

Etap 1 – Optymalizacja sklepu

Etap optymalizacji strony to działania wykonywane bezpośrednio w treści i kodzie źródła sklepu internetowego w celu zwiększenia widoczności w organicznych wynikach wyszukiwania.

Certyfikat SSL.

Przekierowanie 301 – HTTP na HTTPS przez wtyczkę lub .htaccess

Wtyczka WP Force SSL do sklepu na Woocommerce – https://pl.wordpress.org/plugins/wp-force-ssl/

Jeżeli będziesz wykonywał przekierowanie 301 za pośrednictwem pliku .htaccess pamiętaj o wykonaniu kopii zapasowej pliku.

Kod do wklejenia w pliku .htaccess na serwerze sklepu:

Źródło: https://stackoverflow.com/questions/29029049/best-practice-301-redirect-http-to-https-standard-domain

Indeksowanie sklepu w Google – Potencjalne problemy

Sklep PunktMeblowy.pl został zindeksowany w Google 19 października 2017 r

Przyjazne adresy URL

Przyjazne linki w sklepie WordPress z wtyczką Woocommerce

Instalacja Google Analytics i Google Search Console przez Google Tag Manager

Struktura sklepu i rodzaje stron pod pozycjonowanie

Przygotowanie excela do optymalizacji meta tagów

Pobierz excel do optymalizacji tytułu, H1 i meta description dla swojego sklepu w formacie:

Screaming Frog – pobieranie adresów pod optymalizację SEO

Przypisanie URLi do rodzajów stron

Uporządkowanie od najważniejszych do najmniejszych ważnych stron pod kątem SEO.

Szablon do wyszukiwania słów kluczowych na stronę główną

Wyszukiwanie słów kluczowych pod pozycjonowanie strony głównej sklepu

Eliminacja stron paginacji z excela optymalizacji meta tagów

Szablon do wyszukiwania słów kluczowych na kategorie

Jak wyszukiwać słowa kluczowe na kategorie sklepu?

Szablon do wyszukiwania słów kluczowych na producentów

Jak wyszukiwać słowa kluczowe na strony producentów?

Jak nazywać produkty w sklepie i co dalej z nimi zrobić?

Jak wyszukiwać słowa kluczowe na strony produktów w małym sklepie?

Zakładając, że prowadzisz niewielki sklep, wówczas warto ręcznie wyszukiwać słów kluczowych na każdą stronę produktową.

Jak szybko wyszukiwać fraz na strony produktowe w dużym sklepie?

W przypadku sklepów, które sprzedają kilka tysięcy produktów, wówczas warto zmienić taktykę wyszukiwania słów kluczowych na strony produktowe.

Wyszukiwanie słów kluczowych na stronę główną bloga

Jak wyszukiwać słowa kluczowe na kategorie i podkategorie bloga?

Jak wyszukiwać pomysłów na wpisy blogowe?

Jak szukać dobrych słów kluczowych na wpisy bloga?

Jak szukać słów kluczowych na strony statyczne?

Poszukiwanie słów kluczowych z KEYWORD HERO

Jak tworzyć tytuł, H1 i meta description pod SEO?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie sklepu?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na producenta w sklepie?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na produkty w sklepie?

Jak stworzyć globalny szablon optymalizacji wszystkich produktów w sklepie?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną bloga?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie bloga?

Jak tworzyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na wpisy bloga?

Pobierz excel z meta tagami prezentowanymi podczas kursu:

Bezpłatny monitoring słów kluczowych – Analityka wyszukiwania GSC

Monitoring słów kluczowych z Senuto

Monitoring wybranych fraz kluczowych z narzędziem Stat4Seo

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną sklepu?

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie sklepu?

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na strony producenta?

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description dla wszystkich produktów w sklepie?

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na stronę główną bloga?

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description na kategorie bloga?

Jak wdrożyć tytuł, nagłówek H1 i meta description dla wszystkich wpisów na blogu?

Eliminacja błędów optymalizacyjnych przez Screaming Frog

Gwiazdki ocen w wynikach wyszukiwania

Mikroformaty adresu z miastem, województwem oraz państwem.

Tworzenie i testowanie pliku robots.txt

Tworzenie mapy witryny dla Google

Analiza SEO sklepu po 50 dniach istnienia w sieci

Analiza SEO z dnia 30 listopada 2017.

5 żelaznych zasad tworzenia tekstów SEO

Struktura strony głównej i tekst SEO

Struktura kategorii i tekst SEO

Struktura produktu i tekst SEO

TextBooers – zamów unikalne teksty SEO


Textbookers baner

Badanie i eliminacja duplikacji treści

5 najlepszych narzędzia do testowania szybkości strony www

Kopia bazy danych i plików WordPress

3 dobre serwery pod szybkie ładowanie strony www

Kompresja GZIP

Jak włączyć najnowsze PHP na serwerze?

Kompresja obrazów i naturalne rozmiary grafik. Przyspieszamy stronę www